Leie på baby

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
klarer du å kjenne selv hvordan babyen ligger? :) jeg kjenner at hun ligger i seteleie siden hun bare sparker bed i bekkenet. Men jeg merker også godt når hun ligger i tverrleie for da får jeg puste bedre og magen synker litt :)
 
Gjør stort sett det ja. Er på kontroller på sykehuset hver 3. uke og da får jeg alltid bekreftet at jeg kjenner hvordan han ligger.
 
Gjør det denne gangen. Hadde ikke sjans til å forstå hva som var rumpe, fot og hode osv første gang da husker jeg :p
Var på kontroll i dag, og jeg viste jordmor hvordan jeg mente baby lå med rumpa, ryggen, hodet, ermer og bein. Etter at hun kjente etter leie selv kunne hun bekrefte at det stemte :)
 
Ja, kjenner forskjell på hofte eller hode opp. Hodet er mye rundere, men har heldigvis ikke kjent det på en måneds tid. Kjenner ryggen som et jevnt, hardere felt, mens knærne går opp og ned langs midtlinjen min rett over navlen. I tillegg kjenner jeg at hun romsterer med hendene nært hodet. Hun ligger nå med hodet ned og ryggen mot høyre.
 
Ja, kjenner hvordan babyen ligger. Når h*N spenner seg så stikker rumpen ut på min høyre side oppe :Heartred
 
Synes jeg stort sett kjenner at han presser rumpa opp over navle og litt på siden. Tydelig dårligere plass for det er ikke spark lengre men presse seg ut i kanter.
 
Trodde hun hadde hodet ned, og fikk bekreftet dette i dag:happy: har fått bedre pust, og mye stikking der nede
 
Ja har kjent hele tiden hvordan hun ligger
Hode dypt nede i bekkenet og ropa stortsett opp mot min høyreside
 
Jeg kjenner det sånn ca. Var litt usikker, men fikk bekrefta at jeg hadde rett i hva som var rumpe og hode. Ligger i tverrleie her enda.
 
Jeg kjenner det sånn ca. Var litt usikker, men fikk bekrefta at jeg hadde rett i hva som var rumpe og hode. Ligger i tverrleie her enda.

Her ligger lillemor enten i sete eller tverrleie. Er lettere å puste med en gang hun ligger sidelengs. Det er også de eneste gangene jeg ikke konstant våkner av intens halsbrann. Ønsker jo hun skal legge seg med hodet ned snart men Hehe må innrømme at det er skikkelig deilig når halsbrannen gir seg litt innimellom :p
 
Her ligger lillemor enten i sete eller tverrleie. Er lettere å puste med en gang hun ligger sidelengs. Det er også de eneste gangene jeg ikke konstant våkner av intens halsbrann. Ønsker jo hun skal legge seg med hodet ned snart men Hehe må innrømme at det er skikkelig deilig når halsbrannen gir seg litt innimellom :p

Min ligger så høyt i tverrleie at det er tungt å puste og bøye seg. Ryggen ligger opp og ut over navlehøyde. Merker godt når han snur litt på seg og legger seg lengre ned mtp halsbrann og pust. Og den korte tiden jeg hadde han i hodeleie (var noen dager forrige uke hehe) så var bekkenet bedre, men halsbrannen helt jævlig.

Føler det har vært litt sånn her denne gangen:
a017ce7056f6e7995c112c1f13b376227e7afb4a.jpg


Selv om baby kan holde seg inne i minst 4 uker til her da, så er jeg veldig klar for fødsel og å bli ferdig. Håpa jo egentlig på overtid mtp å komme til januar, meeeen. :bag:
 
Min ligger så høyt i tverrleie at det er tungt å puste og bøye seg. Ryggen ligger opp og ut over navlehøyde. Merker godt når han snur litt på seg og legger seg lengre ned mtp halsbrann og pust. Og den korte tiden jeg hadde han i hodeleie (var noen dager forrige uke hehe) så var bekkenet bedre, men halsbrannen helt jævlig.

Føler det har vært litt sånn her denne gangen:
a017ce7056f6e7995c112c1f13b376227e7afb4a.jpg


Selv om baby kan holde seg inne i minst 4 uker til her da, så er jeg veldig klar for fødsel og å bli ferdig. Håpa jo egentlig på overtid mtp å komme til januar, meeeen. :bag:


Hehe.... du er morsom! Eller «skoyen» som vi sier på stavangersk.
 
Baby har i laaaaang tid ligget i hodeleie.
Fått bekreftet på alle ul jeg har hatt.
Kjenner spark mot ribbeina, ryggen hennes ligger på min høyre side i magen, og hodet med små boksearmer bokser alltid nederst i magen. :love7
 
Ligger med hodet ned, og presser seg gjerne mot høyre side av bekkenet.... litt ubehagelig til tider ;)
 
Min ligger så høyt i tverrleie at det er tungt å puste og bøye seg. Ryggen ligger opp og ut over navlehøyde. Merker godt når han snur litt på seg og legger seg lengre ned mtp halsbrann og pust. Og den korte tiden jeg hadde han i hodeleie (var noen dager forrige uke hehe) så var bekkenet bedre, men halsbrannen helt jævlig.

Føler det har vært litt sånn her denne gangen:
a017ce7056f6e7995c112c1f13b376227e7afb4a.jpg


Selv om baby kan holde seg inne i minst 4 uker til her da, så er jeg veldig klar for fødsel og å bli ferdig. Håpa jo egentlig på overtid mtp å komme til januar, meeeen. :bag:
Føler også mindre og mindre på det at jeg håper å gå over til januar :p
 
Han lå i hodeleie en stund, men nå lurer jeg på om han kan ha snudd seg til tverrleie, gitt. 4 uker til termindato og vi lurer litt på om han kan komme før, så jeg håper han snur seg tilbake snart!!
 
Her har lille ligget med hode ned de to siste kontrollene. Klarer ikke kjenne så godt hvordan han ligger ellers egentlig, men masse spart oppover i ribbeina. har mye nedpress og litt vonde kynnere.
 
For et par dager siden begynte min endelig å vri seg mer i rett retning, hodet ligger i alle fall sentrert ned mot bekkenet. Og i natt tror jeg han flytta seg et par hakk lengre ned også, ble lettere å puste. :p
 
Back
Topp