linnt
Flørter med forumet
hei. Jeg bare lurte på om det er flere som har vært på kontroll, og hverken jordmor eller lege har greid å kjenne hvilket leie babyen ligger i? Jeg er 37 uker i dag, og var på ekstrakontroll for å finne ut av leie. men selv om 2 damer med mye erfaring klemte på magen min greide de ikke å finne ut av det. Så i morgen blir det ultralyd. Er så spent og nervøs. Håper han eller ho ligger med hodet ned!! [:)]
Nå har vi vært på ultralyd. Hun som utførte undersøkelsen skjønte godt at vi var sendt videre til ekstra leiekontroll, hun skjønte lite da hun trykte på magen min. Men da hun tok den ul-greia nederst på magen min kom det frem konturene av ett hode med en gang. Så sneipen ligger i hodeleie:) takk gud for det, hadde gruet meg sånn til eventuell snuing[:D]
Nå har vi vært på ultralyd. Hun som utførte undersøkelsen skjønte godt at vi var sendt videre til ekstra leiekontroll, hun skjønte lite da hun trykte på magen min. Men da hun tok den ul-greia nederst på magen min kom det frem konturene av ett hode med en gang. Så sneipen ligger i hodeleie:) takk gud for det, hadde gruet meg sånn til eventuell snuing[:D]