Leie og spark/bevegelse

Nilen

Gift med forumet
Aprilbarna`15
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Hvordan ligger babyen og hva slags bevegelser kjenner dere hvor?

Her er det noe merkelig.. :P Kjenner press oppe ved ribbena ganske på midten (tror at det er rumpa) samtidig er det noe som tyter ut nede ved venstre hofte som en kul, mindre en hodet eller rumpe tror jeg (hva er dette da? skulder, albue, fot?) og jeg kjenner nedpress (Må jo være hodet?) :confused:
Sparker og styrer overalt syntes jeg..

Jordmorkontroll 5. mars så da får vi se hva hun finner ut av :)

Her varierer det.. igår var det spark rundt navelhøyde venstre side, idag høyre side.. og så er det masse press opp mot ribbeina på venstre side.. kjenner kul også litt varierende plasser.. tror ikke han har festet seg enda for å si det sånn.. jordmortime om en ukes tid..

Nå nettopp kraftige spark på hø side og kiling lengre opp på venstre side.. ligger nok på tvers ja

Her ligger babyen med hoder ned, og jeg kjenner endel nedpress. Ellers kjenner jeg egentlig bevegelse overalt og vet egentlig hvilke kroppsdeler jeg kjenner:p ser ofte "kuler" på utsiden av magen både på sidene og over navlen:):)

Her ligger tutta med hodet festet i bekkenet og det kjenner jeg godt som nedpress. Rompa stikker rett opp omtrent som på tegningen din og er en hard kul som flytter seg litt rundt ribbeina. Og så har du beina hennes som kjennes som en/ettpar harde kuler stortsett ut til høyre siden og ofte ned mot høyre hofte. Armene kjenner jeg beveger seg nede med høyre hofte når jeg ligger på siden. Har mest bevegelse på høyre side altså, men rompa er ganske flyttbar den og ;)

Min ligger i tverrleie eller seteleie:) rumpe lavt på høyre side og ryggen hans er fra høyre side og litt over navlen min sånn ca, mens hodet er ca bittelitt til venstre for navlen:) bena sparker ned i bekkenbunn. Litt vanskelig å forklare;) Veldig spent på når han skal snu seg, siden han har ligget sånn lenge.. Uke 31 nå, men jordmor sa de ikke undersøkte nærmere før i uke 35-36:)

Her ligger tutta med hodet festet i bekkenet og det kjenner jeg godt som nedpress. Rompa stikker rett opp omtrent som på tegningen din og er en hard kul som flytter seg litt rundt ribbeina. Og så har du beina hennes som kjennes som en/ettpar harde kuler stortsett ut til høyre siden og ofte ned mot høyre hofte. Armene kjenner jeg beveger seg nede med høyre hofte når jeg ligger på siden. Har mest bevegelse på høyre side altså, men rompa er ganske flyttbar den og ;)
Det hørtes litt ut som her det :) satser på at det er tilfellet og at hun fortsatt ligger med hodet ned.

Hun her ligger med hodet ned, rumpa ut mot min høyre side og beina mot min venstre ribbeinabue Regner med det kan bli ubehagelig med spark under ribbein etterhvert

Han her har ligget med hodet ned en stund, selvom det ikke er festet. Så ligger han på min høyre side med kroppen sin. Jeg kjenner MYE spark mot ribbeina og mellom ;-)

Nå ligger babyen med hodet ned, og jeg kjenner mye krafsing mellom hoftekammen og skambeinet. Rumpa (?) tyter ofte ut på begge sider litt over navlen. To kvelder på rad nå har jeg kjent føtter(?) som prøver å bryte seg ut av siden min. Veldig smertefullt slik at jeg gisper! Og hodet presser ned og klemmer på nerver, blæra og til og med endetarmen. :P

Har tidligere kjent mye spark nedover. Da har baby ligget med hodet opp, og ben ned.
Nå merker jeg mer oppover mot ribbbein på venstre side, så håper og tror at baby legger seg mer med hodet ned nå.

Heheh, så arti innlegg Eccentric! Nydelig forklart;)
Min sitter inni magen fikk vi vite på sidt ul, med armene ned og det kjennes når ho bokser til i blæra og ellers krummulerer med hendene "der nede"! Kjennet at hodet presses mot ribbena på høyre side når ho ordentlig tar i;) herlig!

Back
Topp