Leie feriehus i danmark

ToSmå2010

Forumet er livet
Det har vi planer om i sommer, men vi vet ikke helt hvor.. Noen som har noen steder å anbefale?
Vi vil gjerne en tur til legoland, så vil helst ikke leie ett hus veldig langt unna det[:)]

vet at vi leide et hus fra dansommer[8|] troor det var det det hette[:D]  lå nærmt maaange attraksjoner,  er bare og gå gjennom katalogen på nett, så finner du noe som passer dine kriterier, og ikke lei med basseng, for dem er ikke så jævlig dyktige på rengjøringen[:'(] var full vask på oss første dagen, og dem sa det var nyvasket[>:]

Dansommer har mange fine hus å leie ut :)

Vi har brukt de flere ganger og vært fornøyde.

Det finnes mange fine områder å leie hus i Danmark. Men.. må bare nevne.. skal dere til legoland med 1-åringen? Jeg ville ikke anbefalt det. På sommeren er det oftest fullt av mennesker og laaange køer. Da anbefaler jeg heller å vente til barnet er 3-4 år. :) Vil ha mye større utbytte av Legoland da!

Da vil jeg heller anbefale Løveparken. Mange dyr å se på, få ta på osv. Helt andre omgivelser enn Legoland og et mye roligere tempo!!
Løveparken ligger ikke så langt unna Legoland, så er i samme område. (heter vel Givskud Zoo, tror jeg..)

Lykke til med å finne en fin plass. :)

Back
Topp