Leie bilstol til barn

hestehviskeren

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Hei.
Jeg kom på i dag at jeg leide barnestol til datteren sist fra If. Sjekket det opp og de leier fortsatt ut med mnd pris på 99 kr for de med forsikring i If. Litt mer om du ikke har det. Blir uansett billigere enn slik prisene er på egenkjøpt stol nå. Og når barnet vokser ut av den ene bytter du til den andre :) samme faste mnd prisen.

Jeg vurdere å gjøre det nå også.

Hm det er kanskje ikke så dumt det!! Pappa snakket om det her om dagen og mente du fikk låne det beste utstyret av det beste :) Hehe dette må jeg sjekke opp i :)

Det var en god idé! Jeg er litt sånn fanatisk på om noen skulle ha kræsjet eller lignende med stolen før meg, så jeg er bare nødt til å kjøpe et nytt.. Men tenker å selge det etterpå, siden vi ikke har planer om flere barn nå. Så da får man jo også igjen en god del :)

If leier ikke ut skadede stoler. De brukes til banet vokser ut av de. Sendes tilbake til produsent, og alle gåes igjennom og får nye trekk. ;) det er noe samarbeid med et svensk forsikringsselskap som har de samme stolene. Om jeg husker rett.
Du får ikke kræsj skadet stol av forsikringsselskapet. Du kan sikkert tom bytte den ut om du selv er i kræsj og trenger ny. ;)

If leier ikke ut skadede stoler. De brukes til banet vokser ut av de. Sendes tilbake til produsent, og alle gåes igjennom og får nye trekk. ;) det er noe samarbeid med et svensk forsikringsselskap som har de samme stolene. Om jeg husker rett.
Du får ikke kræsj skadet stol av forsikringsselskapet. Du kan sikkert tom bytte den ut om du selv er i kræsj og trenger ny. ;)

Åja! Det er jo kjempebra :) Så for meg at når babystolen var ferdig brukt gikk den videre til neste, osv.

Har akkurat sitti å regnet på det, tre stoler på lekmer til tilbudspris 3893, fullpris 6184, leie hos if som medlem 5940 ikke medlem 7140.
Dette var to Britax og en brio stol. Så jeg kommer til å kjøpe.

Har også tenkt at det er dyrere å leie, så vi kjøper. Flott at du regnet på det.

Vi har maxicosi bilsete som guttungen fortsatt bruker. Han er 10kg nå og det kan brukes opp til 13kg.
Har neste sete fra besafe stående til han som han bruker og så tar mageboeren maxicosi sete.

Dessuten er det ofte bilstoldager og tilbud så man kan være heldig der og. Vi fikk 1200 avslag nesten på besafesete for eks.

Back
Topp