Leie av bilsete, Stavanger

Vannkvinnen

Glad i forumet
Om to uker skal jeg og snuppa en tur hjem til mammaen min, og da hadde det vært kjekt med et bilsete... Men lat som ejg er gidder jeg ikke drasse på både det og vogn og baby +++.

Så lurer litt på om noen vet om hvor man kan få leid bilsete for en uke i Stavangerområdet?? Og ca pris??

åhhhh det har jeg ikke peiling på[&:]

hva me babybutikkene?

jeg prøvde å google litt og noen hadde skrevet forsikringselskap? men virket som om det var mer for å leie bilsete istedet for å kjøpe..(altså aldri kjøpe)hehe.. men går kanskje?

helsestasjonen? uff nei vanskelig å si.. [8D]
lykke til ihvertfall[:D][:D][:D]

Jeg fant denne: http://sikringavbarnibil.blogspot.com/2010/04/utleie-av-barneseter.html

Står litt nede der "Lene sa...
BabyShop på Forus utenfor Stavanger leier ut bilstoler. De gjør de også flere andre steder i landet.
7. april 2010 15:05"

Jeg vet if-forsikkringselskap leier ut seter... så det går jo ann å høre med de eller det forsikkringsselskapet du bruker... [8|]

Jeg mener også å ha hørt at enkelte babybutikker leier ut! Så du må vel nesten ta deg en ringerunde [;)]

Skal selv til Stavanger en tur når det er vinterferie der. Jeg var der i oktober og da ordnet tanta mi et sete. Mener hun sa hun lånte det i en babybutikk. Var ikke så dyrt heller. Et par hundre kroner tror jeg det var. Når skal du dra? Med tog eller fly?

ORIGINAL: Enica79

Skal selv til Stavanger en tur når det er vinterferie der. Jeg var der i oktober og da ordnet tanta mi et sete. Mener hun sa hun lånte det i en babybutikk. Var ikke så dyrt heller. Et par hundre kroner tror jeg det var. Når skal du dra? Med tog eller fly?

Vi skal være der fra 5.-13.mars. Med fly[:)]

Er du og emigrert vestlending?

Dytter litt jeg...

hvis du skal ha babysetet kan du muligens låne av meg:P men da må noen hente det å bringe tilbake da.. på hommersåk. 25 min fra flyplasen:)

ORIGINAL: verteline

hvis du skal ha babysetet kan du muligens låne av meg:P men da må noen hente det å bringe tilbake da.. på hommersåk. 25 min fra flyplasen:)

Vi bruker fortsatt babysete ja, snuppa har bare akkurat rundet 8 kg. Jeg kan ringe og høre litt med noen babybutikker, men om jeg ikke finner noe så hadde det vært helt supert. Mamma kunne evt hentet og levert på vei til/fra flyplassen.

Er det forresten noen som vet om man får plass til Emmaljunga Edge Duo sportsvogna i en Golf?

ORIGINAL: Vannkvinnen

ORIGINAL: verteline

Vi bruker fortsatt babysete ja, snuppa har bare akkurat rundet 8 kg. Jeg kan ringe og høre litt med noen babybutikker, men om jeg ikke finner noe så hadde det vært helt supert. Mamma kunne evt hentet og levert på vei til/fra flyplassen.

Er det forresten noen som vet om man får plass til Emmaljunga Edge Duo sportsvogna i en Golf?

jepp, det er her hvis dere ikke finner noe annet, eller at det er for dyrt:)

hmm aner ikke jeg altså...

Back
Topp