Lei!!

x1x*Baby*doll*

Gift med forumet
Nå er det bare 3 uker igjen og 3 dager til termin, å jeg er så lei.. dessuten har jeg ikke fått flyttet inn i leiligheten min ennå heller pga de ikke er ferdige med å pusse opp. Det kommer til å bli et slit å flytte når den er ferdig. trur den er ferdig denne uka også nemlig. det er deilig. men det kan jo være litt stressende for ungen å flytte nå som det bare er 3 uker igjen da.. kanskje den kommer før.. det gjør ikke noe!! [8D]

ja,det nærmer seg for meg, å de fleste her inne faktisk.. gleder meg kjempe masse, å gleder meg faktisk til fødselen også[:D]
takk,det går nok bra[:)] gleder meg bare til å komme i orden nå!!

ja,mamma og pappa skal selvfølgelig hjelpe meg. jeg har jo alt som trengs her hjemme, og alt er nytt så det er flatpakka så alt kommer med på 1 flytte lass og det er deilig.. gleder meg så utrolig..

vi kjøpte leilighet rett før vi fikk første mann. og måtte pusse mye opp. gikk greit helt til hun bynte og krype[:D]

nå flytter vi inn i helt nytt hus en-tomnd etter denne blir født[:@] lurer på kordan det kommer til og gå!
du  får sikkert babisn din om en ukes tid, så allt går greit[:D]

eg er 35 i dag, eg er og LEI hehe

takk [:)] håper den kommer snart.. og det er faktisk mange som sier den kommer før.. hodet ligger ned,men vet ikke om det er festet. Mamma skal avgårde den 17-20, mormor og bestefar fra den 19-5september og de sier hele tiden: nå må du vente med å få den lille frem til vi har kommet hjem da.. hehe.. når di sier sånt så kommer den sikkert mellom det tidsrommet.. men det er jo ikke godt å vite med de små i magen[8D]

Back
Topp