lei??????

snappi

Elsker forumet
Noen som er lei?? og da tenker jeg ikke primert på dere som går overtid, for dere skjønner jeg godt er lei.. har ikke termin før om nesten to uker (28.mai) men er ganske lei allerede.. er trøtt og sliten hele tiden... venter på dette energikikket som noen får når det nærmer seg, men det uteblir desverre..noen fler som er TRØTT eller har noen gode råd mot dette????(annet enn å sove eller være i fysisk aktivitet, det siste er bare smertefullt..)

Stakar deg, føler med deg. Kjenner også at jeg er så lei avogtil og føler meg så slem da siden jeg har 2 uker igjen enda. Vond overalt og må på do hele tiden og huset.... kunne tenkt meg og ringt vaskehjelp... Også gleder jeg meg så fælt til å se hu litle. Har ingen gode råd og gi men ville bare sende en trøste klem
Og plutselig en dag så er du mamma, tiden går fortere enn vi tror.

føler ikkje så masse på dette at eg er lei.. har sikkert med at eg ikkje har noke særlig med plager. men hadde en periode der all energi va som blåst vekk, og det var tungt og fælt. eg begynte på jerntabeletter og etter berre et par dager var eg ein heilt annen person[:D]

eg bjønde å bli ganske lei no ja, berre tanken på å gå overtid..
går greit, men det gjer so piiiiiiiiiiiip ilt å ta på seg noke der ein må løfte beina.. so må eg pakke alle tinga mine òg.. alt eg skulle gjort.. skulle ønske typen var flinkare å gjere ting på eige itiativ slik at eg ikkje følte meg so kjip når eg spør om hjelp..

men idag har vi faktisk vore på ikea og kjøpt nokre småting[:)] har mast ganske lenge no og idag sa han faktisk greit ogso for vi.. vart nesten litt sjokka eg[:D] han betalte til og med,sjølv om eg sto med kortet i handa.. han er jo snill då

Bra han gjør noe fornufting da.. kanksje han prøver å fortrenge ting litt (at det nærmer seg altså..) samb min sa at når jeg gikk ut i permisjon skulle han gjøre alt, for jeg skulle spare krefter.. og han gjør det meste, noe må jeg selfvølgelig be han om å gjøre.. men prøver å gjøre de lette tingene, for å ha noe å gjøre men han spørr alltid om han skal overta.. han er veldig snill.. spørr om hjelp til alt du trenger hjelp til, så venner han seg til å måtte bidra når ungen kommer.. [;)]

er dritt lei ja...gleder meg kun til og få ungen ut, driter i hele 17 mai, og alt annet, er sliten, har bekkeløsning osv....[:'(]

Back
Topp