Lei ...

fruF

Betatt av forumet
Ble plutselig så fryktelig lei!!! Går her og ser på ting jeg kunne ha gjort, men orken er der liksom ikke ... hodepina sitter langt fram i panna og irriterer. Var med jm for 2 dager siden og blodtrykk og % og alt er fint ... så tror ikke det er noe farlig! Men er bare sååå lei!
Og så logger jeg på babyverden, og som en hyggelig velkomstmelding - sikkert skrevet i beste mening, står det:
NÅ ER BARNET DITT CA 0 UKER GAMMELT
Barnet mitt må jo først bli født ... hadde det bare skjedd noe SNART! [:@][:'(][:(] 

Sånn - der fikk jeg letta litt på trykket [&:]

sende deg masse *fødevibber*
skjønner at du er lei.. det er jeg oxo, å jeg har 4 dager til termin..... *sukk*

Er kjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeemmmmmmmppppppppeeeeeee lllllleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiii jeg også og jeg har 11 dager igjen til termin....[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

ja.jeg og ble dritsur da jeg så på min side at "nå er barnet ditt 0 uker gammelt"....fader heller...prøver å fylle dagene med noe men syns de blir lengere og lengere!!!![&:]

Jeg er lei jeg å [:o]. 3.dagen på overtid og ingen tegn.
Akkurat nå føles det ut som jeg kommet til å være høygravid i all evig tid, og det er ikke så morro nei.
Nå vil jeg ha babyen min.

Stakkar! Skjønner hvordan du har det, jeg har 20 dager igjen til termin og er skikkelig dritlei sjøl..
Håper babyen din kommer snart

Er ikke alene om å være lei nei ... det er "bra" ... lov å si det sånn? Ikke stygt ment altså!! VI får bare holde sammen inn på her!
Du er heldig Kjersti, som har det hele overstått!
Kanskje vi som ikke har fått ennå kan kose oss hjemme i helga, og så føder vi i kor på mandag [:D]
Dagen ble i alle fall mye bedre når min kjære kom hjem fra jobb [;)]

God helg folkens! ... enten den blir sånn eller slik !!!

Jepp! Vi satser på mandag!! Og så er det - uansett hvor lei vi er innimellom - verdt ventinga!
Er så spent på hvordan h*n ser ut!!!

Er også kjempelei!

Leter hele tiden etter tegn på at noe skjer, men neida...
BLir nok gående med mage til langt uti juni jeg [&o]

Back
Topp