Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, men merker faktisk at det har blitt bedre etter jeg begynte å knipe 5x10 om dagen. Takk Gud for det, for da vet jeg har det funker og at jeg kniper riktig. Vært litt bekymret for å knipe "feil" som hu Sigrid bonde tusvik fikk beskjed om at hun hadde gjort etter svangerskapet . Så det er bortkastet.Jeg er kniperen over alle knipere, men alikevel så hender det at det kommer litt ut når jeg nyser![]()
Hvordan kniper man "feil"?Samme her, men merker faktisk at det har blitt bedre etter jeg begynte å knipe 5x10 om dagen. Takk Gud for det, for da vet jeg har det funker og at jeg kniper riktig. Vært litt bekymret for å knipe "feil" som hu Sigrid bonde tusvik fikk beskjed om at hun hadde gjort etter svangerskapet . Så det er bortkastet.
Vet ikke, hun sa til gyn at hun hadde knipet masse hele svangerskapet. Så tok gyn en test på henne og sa: Her er det nesten ingen motstand så da er det ikke gjort riktig.Hvordan kniper man "feil"?
Hvis du ikke får tak i riktige muskler.. f.eks hvis man kniper rumpa/analmuskulaturen i steden for bekkenbunnen.. kan testes ved at du prøver å stoppe tissestrålen når du er på do.. sorry detaljerHvordan kniper man "feil"?
Åja sånn ja.Hvis du ikke får tak i riktige muskler.. f.eks hvis man kniper rumpa/analmuskulaturen i steden for bekkenbunnen.. kan testes ved at du prøver å stoppe tissestrålen når du er på do.. sorry detaljer