Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, men merker faktisk at det har blitt bedre etter jeg begynte å knipe 5x10 om dagen. Takk Gud for det, for da vet jeg har det funker og at jeg kniper riktig. Vært litt bekymret for å knipe "feil" som hu Sigrid bonde tusvik fikk beskjed om at hun hadde gjort etter svangerskapet . Så det er bortkastet.Jeg er kniperen over alle knipere, men alikevel så hender det at det kommer litt ut når jeg nyser
Hvordan kniper man "feil"?Samme her, men merker faktisk at det har blitt bedre etter jeg begynte å knipe 5x10 om dagen. Takk Gud for det, for da vet jeg har det funker og at jeg kniper riktig. Vært litt bekymret for å knipe "feil" som hu Sigrid bonde tusvik fikk beskjed om at hun hadde gjort etter svangerskapet . Så det er bortkastet.
Vet ikke, hun sa til gyn at hun hadde knipet masse hele svangerskapet. Så tok gyn en test på henne og sa: Her er det nesten ingen motstand så da er det ikke gjort riktig.Hvordan kniper man "feil"?
Hvis du ikke får tak i riktige muskler.. f.eks hvis man kniper rumpa/analmuskulaturen i steden for bekkenbunnen.. kan testes ved at du prøver å stoppe tissestrålen når du er på do.. sorry detaljerHvordan kniper man "feil"?
Åja sånn ja.Hvis du ikke får tak i riktige muskler.. f.eks hvis man kniper rumpa/analmuskulaturen i steden for bekkenbunnen.. kan testes ved at du prøver å stoppe tissestrålen når du er på do.. sorry detaljer