Lei...

Leonardo

Forelsket i forumet
Jeg sliter med å holde dråpene inne når jeg nyser/hoster. Og hva blir jeg da? Jo, forkjølet :mad: Var en svipptur til Sverige i går og jeg måtte stadig springe på do.. Tror jeg brukte opp nesten en hel pakke truseinnlegg i går :eek: Lei...

Huff så kjipt.. Jeg ble minnet på nå at jeg må bli flinkere til bekkenbunnsøvelser/knipeøvelser. Håper du blir raskt bedre!

Jeg fikk beskjed på sykehuset igår av gynekologen at hormonene påvirker såpass mye på muskulaturen at kniping har redusert effekt i svangerskapet..... Om det er noen trøst. Hun sa også at bruk av bind/truseinnlegg er en nødvendighet for maaaaaaange! ;-)

Jeg husker jeg måtte bruke slike tena lady etter fødselen meg eldste. Absolutt verdt investeringen:)

Jeg er kniperen over alle knipere, men alikevel så hender det at det kommer litt ut når jeg nyser :p

Jeg er kniperen over alle knipere, men alikevel så hender det at det kommer litt ut når jeg nyser :p
Samme her, men merker faktisk at det har blitt bedre etter jeg begynte å knipe 5x10 om dagen. Takk Gud for det, for da vet jeg har det funker og at jeg kniper riktig. Vært litt bekymret for å knipe "feil" som hu Sigrid bonde tusvik fikk beskjed om at hun hadde gjort etter svangerskapet . Så det er bortkastet.

Samme her, men merker faktisk at det har blitt bedre etter jeg begynte å knipe 5x10 om dagen. Takk Gud for det, for da vet jeg har det funker og at jeg kniper riktig. Vært litt bekymret for å knipe "feil" som hu Sigrid bonde tusvik fikk beskjed om at hun hadde gjort etter svangerskapet . Så det er bortkastet.
Hvordan kniper man "feil"?

Hvordan kniper man "feil"?
Hvis du ikke får tak i riktige muskler.. f.eks hvis man kniper rumpa/analmuskulaturen i steden for bekkenbunnen.. kan testes ved at du prøver å stoppe tissestrålen når du er på do.. sorry detaljer

Hvis du ikke får tak i riktige muskler.. f.eks hvis man kniper rumpa/analmuskulaturen i steden for bekkenbunnen.. kan testes ved at du prøver å stoppe tissestrålen når du er på do.. sorry detaljer
Åja sånn ja.
Jeg kniper riktig da :) Bare forsto ikke hvordan man kunne knipe annerledes. Hmm.. Hvordan kniper man med bare rompa tro :p hehe.. neeeidaaa ;)

Back
Topp