Lei!!!

mammamoren

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Andre som er lei? Føler meg som en diger, tung, sliten elefant! Herlighet så godt det skal bli å bli ferdig!!! Dårlig søvn, halsbrann, sliten kropp, vondt i bekkenet, vekten skyter i taket, hovne bein, hovne fingre, kramper i leggene, hodepine, kvalme, tiltaksløs, Blæh....

Jepp jeg er også lei. Men egentlig skulle jeg gjerne ha stoppet tiden litt for et par måneder siden. Jeg er ikke helt klar for å få denne babyen enda, og skulle gjerne hatt mer tid i den nye jobben før permisjonen starter.

Jeg heiv inn håndkle ift jobb idag å føler meg nesten litt smådeppa av tanken av å måtte gå hjemme. Men med bekkenløsning, oppkast annenhver dag, hodepine og diverse ser jeg faktisk ikke noen annen vei visst jeg skal klare å ta vare på familien min som også trenger meg

Ja, jeg må virkelig si at det skal bli en lykke å føde dette barnet, til tross for at dette svangerskapet fysisk er utrolig bra, bare bekkenet som krangler en del og livmora som ikke alltid samarbeider med meg :) Ikke hevelser, opp 4, 5 kilo, ingen halsbrann og enormt med energi. Men psyken derimot er ikke i vater, livredd for at det skal gå galt igjen på slutten og klarer ikke å slå meg til ro med tanken på at vi faktisk skal ende opp med en levende bylt i armene våre... Jeg har bare måttet innse at det vil være sånn de siste ukene, må bare mobilisere meg og klare meg frem til babyen vår er født. Ser at jeg i planleggingen tenker like mye på hentesettet som evt begravelsesklær... så det er ikke lett dette her....

Andre som er lei? Føler meg som en diger, tung, sliten elefant! Herlighet så godt det skal bli å bli ferdig!!! Dårlig søvn, halsbrann, sliten kropp, vondt i bekkenet, vekten skyter i taket, hovne bein, hovne fingre, kramper i leggene, hodepine, kvalme, tiltaksløs, Blæh....
Jeg er HELT enig. Nå har ikke dette svangerskapet vært så snilt mot meg, så jeg har vært lei lenge. Og nå begynner det å bli så tungt og mye vann som du sier at ting har jo bare blitt verre. Skal bli godt når han endelig kommer ut. Ikke så lenge igjen til februar nå heldigvis :)

Enkelte dagar e eg drittlei, mens andre daga føle eg meg veldig heldig og takknemlig og kunne vert gravid heila tio;) Har hatt ett fantastisk svangerskap ( seff altid noke småplaga å klaga på....) Men eg trur nok at ein fort savne å vera gravid igjen, so eg ska prøva å bere nyta da no siste stond :):) Glede meg mest te permisjonen begynne ;)

Syns det går helt fint her, merker så lite til denne graviditeten her.. Hadde det ikke vært for voksende mage og spark så hadde jeg ikke tenkt over at jeg var gravid:) har 7 uker igjen, føler det er alt for kort tid!!

Jeg gleder meg til å bli ferdig, for dette svangerskapet har vært tungt både psykisk og fysisk. Det hjalp veldig på psyken å komme over datoen hvor første jenta kom (7 uker for tidlig, med alt som da hører med) , merker jeg er lettere til sins nå. Til Venterpå<3: Huff, vondt å lese om hvordan du har det, men jeg skjønner deg veldig godt. Eller, man innbiller seg at man forstår i alle fall. Håper virkelig du klarer å finne noe positivt å fokusere på framover, men skjønner at dette sitter planta i ryggraden. Kanskje en tankeunnvikelse er det du trenger, lag deg et positivt bilde på utfallet av graviditeten (det kan være familien med den nye babyen på hyttetur eller liggende på gulvet sammen), og så fort du begynner å tenke negativt, så flytter du tankene til det nye bildet. Vanskelig å forklare kanskje, men det funker bra for meg. Prøv så godt du kan å nyte jula, og husk: det er ikke lenge igjen nå :)

Jeg er lei! Hadde et kjempe flott svangerskap sist, dette er jo ikke så gæli dette heller.. Meeen, jeg kjenner meg plaget mer både psykisk og fysisk nå:( Er så kjedelig, jeg innbilte meg jo at dette svangerskapet skulle gå like lett som forrige;)

Jeg er lei! Hadde et kjempe flott svangerskap sist, dette er jo ikke så gæli dette heller.. Meeen, jeg kjenner meg plaget mer både psykisk og fysisk nå:( Er så kjedelig, jeg innbilte meg jo at dette svangerskapet skulle gå like lett som forrige;)
Det her er første gang for meg, men jeg var absolutt ikke forberedt på det psykiske ved det. Skal bli godt når han endelig er ute :)

Back
Topp