lei....

• Trådstarter Trådstarter blikket
  • Opprettet Opprettet
B

blikket

Guest
er så sykt lei akkurat nå......  er 39+5 uker og går med murringer  og kynnere...
har 2 jenter fra tidligere forhold som kommer hjem i dag, og skal være ei uke før de reiser til faren en tur igjen.. sånn typisk at jeg må stresse med barnevakt når fødselen starter.. bor 30 min fra sykehuset, sist fødsel tok 2,5 timer, men da holdt de meg igjen (turte ikke ta vannet osv) forde de ikke hadde tid til meg akkurat da, for mange fødende og kompliserte fødsler på samme tidspunkt... håper bare jeg rekker alt i god tid og at ikke nurket kommer i rekordfart eller at jeg oppdager at det faktisk er rier jeg har..... kom endel blodig slim i dag igjen, vet jeg har åpning osv, så sikkert derfor   :P håper ting skjer snart er kjempelei av å gå å vente hele tiden på at ting skal skje... 

Uff, syntes det hørtes slitsomt ut med disse barna i tillegg! Kunne ikke barnefar tatt hånd om de nå når du er såpass langt på vei? Er jo tydelig at du bekymrer deg over hva du skal gjøre når ting begynner å skje, og iallefall med tanke på at du mest sannsynlig vil ha en rask fødsel igjen! Uff... ville iallefall hatt barnevakten klar (helst nå!).. Og skjønner godt at du er lei! Men nå er det ikke lenge igjen:) Du må uansett ha masse lykke til, det går nok veldig bra! Men viktig å ha planlagt barnepass og slikt først;)

Ja kan du ikke spørre om jentene kan bli hos far til fødselen er overstått!?
Har en liten tass selv. Den største bekymringa er ikke fødselen men hvordan organisere barnevakt når fødselen setter igang................

Huff, snakk med barnefar om han kan ha de litt lenger, eventuelt noen andre som kan ha di?
Jeg sliter og med det med barnevakt og 30 min til sykehuset, og fødsel unnagjort på under 3 timer. Her blir jeg henta i ambulanse, mens mannen venter på barnevakt som bor 50 min unna. Stressa! 
Håper noe skjer snart da for deg! 

Back
Topp