lei

Hege s

Glad i forumet
er det flere enn meg som virkelig begynner å bli lei nå?!?!?!?!?

lei av å være tung og sliten..

og gleder meg så vanvittig til å se min lille spire...

er SKIKKEL*IG utålmodig!!!!  VIL IKKE gå til termin.. håper jeg føder i påsken.. [:)]

Absolutt helt eni md dg Hege. Er mildt sakt DRITTLEI, men d tru e egentlig alle her inne på BV har skjønt, hehe. Syter ikke mindre.

jeg synes vi må ha lov å klage nå.. når ingen stilling er god, energien er så som så. bekkenet verker og puppene er tunge.. [:'(]

glede/gruer meg sååå til fødselen nå..

er mest spent på hvordan det hele starter.... for meg kunne det nesten startet i går... [:D]

men håepr han blir inni der til påskeferien.. DET hadde vært L*UXUS!!!

Begynner å bli dritt lei jeg også..!!! [:'(] Men trøster meg med det at det er jo virkelig ikke lenge til gullet mitt kommer nå..!! (og gullet deres..[:)])

Men jah.. det gjør meg ingenting om jeg føder litt før tiden!!
Synes det er kjempe gøy å gå gravid å kjenne liv, men smertene kunne jeg godt vært uten..hehe... tror de fleste er enige med meg her jah. hehe.. [:)]

Jeg er drittlei jeg også. Syns tida går altfor sakte... Gjør meg ingenting å føde før tida; et par uker før gjør ingenting...

Selv om jeg gruer meg forferdelig til fødselen, gleder jeg meg til å få det overstått!!!

[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

jeg begynner å bli lei nå... men mest fordi jeg merker jeg blir fort sliten og ikke orker så mye lenger... Begynner å bli tungt! Også er det nok litt det at jeg er spent og utålmodig som gjør at det virker som jeg er mer lei[:)] 

hihi.. godt å se det er flere...

men tenk... om en mnd+++ så er vi alle FERDI!!!!!! og har hver vår lille skatt!!!

gleder meg til det begynner å komme noen små spirer her etterhvert......

hvem tror dere er først ut ?????????

ORIGINAL: Mirage

Ja er nok litt smålei ja.. men må bare bite tenna sammen [:D]
tungt er det [&:] vondt er det også [>:]

Signerer!

Jeg gleder meg til å få tilbake kroppen min igjen. Men har ikke lyst til å føde før ungen er klar, også har jeg lyst til å føde, ikke ta keisersnitt. Hadde det ikke vært for bekkenløsningen så hadde det ikke vært så plagsomt nå, tyngden skulle jeg alltids ha taklet.[8|]

veldi sant.........

[:)]

Er litt lei jeg og. Har belaget meg på at jeg kommer til å gå over tiden og.

Også begynner klærne å bli for liten og. Og jeg gidd ikke kjøpe nye siden jeg er snart ferdig. Skal bli godt å få tilbake kroppen min. Å bare det å fungere som vanlig liksom.

Å slippe å gulpe når jeg skal knyte skoene skal bli deilig[:)]

Tja har fått litt energi tilbake jeg da. Var fryktelig lei og sliten en stund. Men jeg er sikker på at kapslene har hjulpet på bekkenvondtene mine for det er ikke så vondt lenger! [:)]
Men det er klart jeg ivrer etter å bli ferdig snart! Det skal bli deilig å bli kvitt magen som er litt i veien kan man si [:D][:D]

håper jeg føder i dag jeg[8D][8D] klar som ett egg....uendelig lenge ¨å vente og det går såååå sakte, så sakte[:'(][:'(]

Begynner å bli litt utålmodig ja... men ikke verre enn at de går greit da....
Har ikke de vondeste vondtene enda, men må jo si meg enig i at ting begynner å bli tyngre og mer klønete for tida....[&o]

Har virkelig ikk elyst å gå over tiden... Håper for all del at jeg slipper det. Kan godt føde litt før i stedet[;)][8D]

Jeg gruer meg ikke spesielt til selve fødselen... mer til alt etterpå. Alt det nye....[:o]
Men det skal bli spennende og da. Gleder meg selvfølgelig også[:)]

har en skikkeloig lei-dag i dag..

er dritt lei av å gå rundt som en zombie..og har en toåring som bare skal klatre på meg i dag.....

sitter å lurer på om jeg skal få bestillt meg time til modnings akupunktur...

Ja, lei jeg også som dere andre. Men synes likevel at denne uken har rast avgårde, selvom jeg ikke er i arbeid lenger. Har vært en del med venninner, og ryddet en del i huset. Bare nøte friheten. Men jeg har IKKE lyst å gå over tiden. Han kan godt komme om en ukes tid for da regner jeg med at alt er klart. Har fremdeles klær å vaske.

Back
Topp