lei

nordlands pia

Glad i forumet
nå må jeg inrømme at jeg er litt lei av å ikke klare å gjøre noe husarbeid her hjemme. har jo en mann som gjør så godt han kan men, jeg skulle gjerne ha fått gjort mere. men jeg skal vel ikke klage. er det flere forma er så dårlig for at dere ikke klarer noen ting

tja, er veldig sliten for tida da[8|] 
å vi skal pakke ut alt nå som vi har flytta[&o]  gubben jobber så å si 24/7, så jeg får dårlig samvittighet for at det går sakte jeg[&o][8|]

Merker at jeg blir fortere sliten og andpusten, så jeg tar husarbeid litt sånn pø om pø. Bestemmer meg for å ta en ting av gangen. I dag holder jeg på med kjøkkenet. Tar litt tid, men blir ferdig tilslutt [:)]

Huff... Kjenner til at det går sakte om dagen, ja!! Og jeg er verdens minst tålmodige (hvertfall nesten) og vanligvis kjempe-effektiv, så jeg blir super-frustrert når ting går i sneglefart.
Ganske fantastisk egentlig at det er mulig å gå hjemme hele dagen og få gjort så lite[8|] Og i tillegg bli sliten av det[&o]

Men jenter... Det er bare for en periode[;)] Om noen måneder er vi super-effektive og vell-så-det igjen!![:D]

Det må jeg si jeg gleder meg til. Skal bli deilig å bli litt effektiv igjen [:)]

Nei her går det fint,  blir selvfølgelig mye fortere sliten og andpusten men får gjort unna alt pluss litt til. Synes veldig synd i dere som ikke får gjort noe ja, det må være veldig frustrerende.

Er redd det stopper opp her også på slutten så jeg da er det greit å få unna alle forberedelser til prinsen kommer iallefall

ja det er vel slik det er enkelte dager hos oss alle nikki. skjønner deg godt. det blir slik når man går å venter å venter å kjeder seg... men vi får nokk å henge fingrene i om noen måneder skal du se. men det er vel slik det skal være man kan ikke allltid være storfornøyd med allt heller. da hadde det blitt kjedelig da. sender klem til deg

Jeg sliter veldig med bekkenet! [&:] [:@] [:'(] [:(] Og det hindrer meg i mye. Men jeg er så teit at jeg gjør ting alikevel. Også sitter jeg der med forferdelige smerter hele kvelden og sliter med å sove om natta...... [&o]

Back
Topp