lei\sliten... og faens... nav

peggy

Gift med forumet
[:@][&:][:(][:(][:(][:'(][:'(]

huff, trenger noen gode ord og klemmer..
er såå lei å sliten av å kjempe mot nav, å  hele tiden forsvare overfor dem, hva som er problemet. osv.

fikk en skikkelig kjip mail  idag av nav, om at siden jg sliter med å kjøre bil grunnet beina, ( må kjøre 2timer hver dag fram å tbake for å ta eksam 2 dager i uke 23)
og da var de liksom at ja hva var vitsen med å utd.seg ??? halloooo, var med litt støtte ??
greit beina ikke er som de ska.. men herregud, de var liksom  bare litt av alt han skreiv...
er såå lei å sliten,
kan gjo bli " galen " av å  gå på nav....

jeg vet akkurat hvordan du har det, og de som skryter så fælt om hvor flinke og effektive de skal være[:@]
jeg har gått på attføring i 3 år grunnet en alvorlig ulykke jeg hadde for noen år siden, og det er et H.... og være under de.
gleder meg til den dagen jeg kan tjene mine egne penger[:)]

mitt tips til deg, stå på kravene dine og les igjennom regelverket på hva du kan ha krav på, er ofte de ikke sier noe om hva du har krav på

de jg blir mest overrasket over er mangele på oppfølging og ikke minst mangele på å tilrettelegge for den enkelte.. de HAR de IKKE peiling på..

veldig fortvilende siden jg ikke får noen diagnose. annet en beinhinnebt og reiv av 2 leddbånd i venstre fot..( da sa legen på tirsdag at jg manglet balanse i den foten.. å de tok tid før de ble normalt) men tilrettelegging har nok nav glemt....

sku ønske en var frisk å kunne gjøre de en vill. og jobbe med de en ville... savner de gamle hyggelige folkene jg ( omsorgsarbeider)
[&o][&o]

Back
Topp