Lei.. neida.. joda.. :p

Tar livet som det faller seg.. ❤

Elsker forumet
Aprilspirene 2023
Maiskolbene 2023 :-)
Aprilspirene 2025
Skulle ikke være mulig.. er 5+4 i dag og lei.. :hilarious: grunn, hater kvalmen :shifty::hilarious: sover minimalt om nettene.. føler jeg går rundt i en evig koma tilstand å burde virkelig både ryddet og vasket her.. men finner ikke energi til noe.. håper disse ukene går RASKT! :hilarious:

Enig! Er allerede drittlei jeg og:hilarious:
Kvalmen er så grusom. Begynte å kaste opp idag, og det var nesten bedre enn den konstante kvalmen:rolleyes:
Fikk ca en time pause fra kvalmen etter oppkastet, men nå er den tilbake..

Skulle ikke være mulig.. er 5+4 i dag og lei.. :hilarious: grunn, hater kvalmen :shifty::hilarious: sover minimalt om nettene.. føler jeg går rundt i en evig koma tilstand å burde virkelig både ryddet og vasket her.. men finner ikke energi til noe.. håper disse ukene går RASKT! :hilarious:
Får du noe mot kvalme? Håper den gir seg raskt

Oiii! Førstegangsgravid.. Har vært litt kvalm i det siste, les LITT, og tenkt okei, det er kjipt. Men jeg overlever, men idag kom kvalmen for fullt alvor!! Helt sikker på at jeg kommer til å kaste opp. Føler meg så dritt!!! Hvordan klarer man dette helt til uke12 ish??? :depressed::depressed::depressed:

Oiii! Førstegangsgravid.. Har vært litt kvalm i det siste, les LITT, og tenkt okei, det er kjipt. Men jeg overlever, men idag kom kvalmen for fullt alvor!! Helt sikker på at jeg kommer til å kaste opp. Føler meg så dritt!!! Hvordan klarer man dette helt til uke12 ish??? :depressed::depressed::depressed:
Ah, husker det veldig godt. Har ikke kommet så langt enda, og håper jeg slipper unna kvalmen denne gangen. Men jeg fikk resept på afipran, lå på ett mørkt rom hele dagen og levde på Marie kjeks og doven cola.

Man har ikke så mye valg enn å bare ta det dag for dag :joyful: Men føler veldig med deg!

jeg leste ett sted man kunne bruke sånne sjøsykearmbånd mot kvalme?
noen som har prøvd?

her har jeg enn så lenge sluppet unna kvalmen (bank i bordet)

jeg leste ett sted man kunne bruke sånne sjøsykearmbånd mot kvalme?
noen som har prøvd?

her har jeg enn så lenge sluppet unna kvalmen (bank i bordet)
Jeg prøvde sea band med nr2 og det fungerte! Har de liggende klar igjen nå, men foreløpig ser det ut til at jeg slipper!

Er det nå jeg skal komme med min første graviditet? :hilarious: kastet opp tom dagen jeg fødte første :depressed::hilarious:

Har heldigvis ikke vært så ille de andre gangene :D

Fungere ikke selv før ca nå altså rundt halv 12 12:rolleyes::hilarious:

Unner og misunner litt dere som ikke er og forhåpentligvis ikke blir dårlige.
Svangerskapet i 2018/2019 endte med hypremesis gravidarum og ett par sykehusinnleggelser. Gikk på Zofran (kvalmestillende for de som får cellegiftbehandling), og klarte så vidt å kutte ut disse da jeg var rundt 25 uker ,
Så kjenner jeg «gruer» meg allerede:depressed:
Men håper jeg slipper litt lettere unna denne gangen

Back
Topp