lei nå...

merenyvo

Glad i forumet
gidda å visa litt hensyn... maen jobbe så mye..
i går sko an jobba fra 16 te 21.. blei fra 13-21.30.
i dag sko an jobba fra 9-16,30..
så kom an hjem å seie ja eg må på jobb ijen kl ..19.30
isje snakka me meg om d ein gang..å eg bare ehh eg hadde tenkt meg te søs i kveld.. jentekveld før eg reise..

å han: jaja men sånn e d når eg jobbe.. så seie eg men d e alltid du så må jobba ingen andre.. jajaj sånn e d bare.. kjenne eg blir lei nå... han har sitt tobias kanskje 3 timar si søndag.. syns isje d e rett...

[:'(][:'(][:'(][:'(]

STOR KLEM!!!!!!![:)]

ORIGINAL: leo_mor

måtte signere denn som lep_mor kom med. å håper det ordner seg

Stor klem!

Stor klem!! Høres ikke noe bra ut..

sko ver hjemma kl 21.00 kom hjem nå... gå jo ant å ringa å sei i fra.. isje d at d jør någe men.. årr..

Huff jeg skjønner veldig godt at du blir lei. Håper det ordner seg.
Men er han nødt til å jobbe så mye? Blir det for vanskelig kan du jo foreslå familieterapi. Ofte er det jo et eller annet som ligger under. Dere har jo en så utrolig skjønn gutt så jeg på bildet. han var helt nydelig altså.
Jeg snakket med legen min om noe rundt det å ha barn og å delta, og han sa til meg at han selv hadde vært så karriereopphengt at kona gikk fra han da det andre barnet deres var hjertesykt som baby....
Det er en så sårbar tid! Og så vondt å føle seg aleine!

De beste ønsker for deg og dine! Ta vare!

Klem fra mor til tre

takk alle sammen.. nå ser eg bare fram te torsdag.. då drar eg, mor og tobias te kreta i 8 dager..
ska bli godt å komma seg vekk litt..

Skjønner deg VELDIG VELDIG godt. Sambo er arbeidsnarkoman, og jobber gjerne hele døgnet. Heldigvis er han flink med gutten den tiden han er hjemme, og prøver å få til et par timer hjemme hver dag. Men guuud så irriterende det er når en planlegger noe, og så MÅ han jobbe seint. Ikke fordi sjefen forlanger det, men fordi han er så samvittighetsfull ovenfor firmaet at han gjør det likevel. Lite firma, og mye jobb, så jeg skjønner det jo og på et vis...men jeg tror ikke de skjønner at vi også trenger en pause av og til. Selv om vi "ikke jobber" (som vi faktisk gjør hele døgnet). Nå har han pappaperm, og tror du ikke han måtte på brøytekurs i dag? Vært borte hele jævla dagen, når han egentlig skulle hatt fri. Jeg vil ikke klage på sambo altså, for vi er avhengig av pengene, men likevel er det veldig frustrerende å aldri vite når dagen hans er over.
Klem til deg, håper mannen din får opp øynene før det er for seint. Og god tur!

Back
Topp