lei meg

MorTilSanderOgVetle

Forumet er livet
Moren til min stesønn tok slik slankeoperasjon i vår. (krympet magesekken) å jeg er drit lei å høre om hvor mye hun har gått ned..
jeg var å inne på tanken å gjøre det, men vet att jeg aldri ville fått det. etter å ha gått ned 17 kilo har jeg helt lagt det på hylla..
men hun "maser" om hvor flott det er, å anbefales. og att hun har gått ned 43 kilo. og vil ringe meg å forklare hvordan jeg skal gå frem for å få en slik operasjon .. hadde jeg gått ned 43 kilo hadde jeg veid 35 kilo nå [:-]
føler meg feit og stygg når hun brifer med dette att hun er blitt så slank.. ja jeg er missundelig å.. for jeg vil jo gjerne se bra ut å .. [:(] uff att vekt skal ha så mye å si..

ORIGINAL: Mammaen til Marcus

Ooook..vet du hva...synes du skal be henne om å passe sine egne saker jeg..du er aaaltfor tynn til å få slankeoperasjon...d må da hun også skjønne[:-] Man må vel være sånn 150 ++++ for å få operasjon? Dessuten er ikke disse operasjonene noe å trakte etter ,for hun kan aldri mer spise normalt. Du kan slanke deg slik du vil bli på en sunn måte og spise normalt mer eller mindre for å holde vekta..hun må spise en potet og bli mett..resten av livet....ikke får folk som er slik i seg noe næring heller..de dør sannsyligvis før de skulle gjort d..og mange blir så tynne at de er skjelletter..så nei takke meg til..jeg ville heller vært litt mer å ta i enn å begi meg ut på slikt for å ødelegge meg enda mer! For d er bare d  d er..farlig og d ødelegger kroppen.

hun har nok veid en god del over hundre ja. men hun har betalt for operasjonen selv.
jeg vet jeg burde bare stenge øra.. men blir så fortvilet.. hun har jeg ikke sett meg siden jeg har gått ned 17 kilo. så er jo feil å dømme..

enig så enig med d som dei andre skrive.....

ORIGINAL: Mammaen til Marcus

Ja helt enig med deg[:)] 

Også må jeg vel tilføye at ,jeg er ganske sikker på jeg og at du ikke er noe stor ,og hvis magen plager deg såå mye og ikke forsvinner..så br du vel også kanskje snakke med legen om bukplastikk da? altså sier ikke at du trenger d men hvis d er bare magen og den aldri går vekk av trening og kosthold..så er d jo d siste utveien...for hvis du har fått barn og slikt så er d veldig vanskelig for noen å få flat mage igjen..sånn er d dessværre..og alle har jo noe mer eller mindre som de aldri blir fornøyde  med uansett hvor mye de går ned i vekt..d er ikke sikkert d er vekta som er problemet.

takk for det. jeg la jo ut bilder av meg selv forrige dagen. (slankebilder) så der ser dere jo hvordan jeg er nå..
ja jeg har tenkt på det med bukplastikk. har snakket med legen. å hun skal henvise meg vidre når jeg har gått ned til vekten jeg ønsker.. mangler 7 kg til så er jeg i mål [&o][:)] er jammen ikke lett dette slankestyret..

har d litt på samme måte, har ei venninne som er akkruat like høy som meg som tok slik operasjon i desember i fjor - og jeg er SÅÅÅÅÅ missunnelig på at hun ha rast ned nesten 40kg på 1 år nå, mens jeg sliter med mine 15..... Greit nok så maser ikke ho så mye om at jeg skulle ha tatt operasjonen, men jeg blir sjalu når hun går ned og jeg ikke kommer av flekken!!!

Back
Topp