lei meg

miss25

Elsker forumet
Da er håpet ute for denne gang[:(][:(]

Blødde bittelitt i går kveld, og i dag kom tr for fullt, med smerter og hele pakka, på rugedag 12[:(][:(]

Skal ringe medicus i morgen og varsle om resultatet...
Tenker vi venter til over sommeren med neste forsøk nå, greit å ha sommeren på seg for å forberede seg til neste forsøk..

Uff, vet så inderlig godt hvordan du har det nå, jeg fikk negativ test på Onsdag,og Fredagen kom TR for fullt med de kraftige smertene også[:(]

Nå har du lov å være lei deg, og gråte. Ta vare på hverandre.

Sender over en STOOOR trøsteklem

ORIGINAL: Gjørdis

Uff, vet så inderlig godt hvordan du har det nå, jeg fikk negativ test på Onsdag,og Fredagen kom TR for fullt med de kraftige smertene også[:(]

Nå har du lov å være lei deg, og gråte. Ta vare på hverandre.

Sender over en STOOOR trøsteklem

Tusen takk, trenger det nå[:(]

Huff, Så utrolig leit å høre!!!! Dere må ta vare på dere selv.... og omså ta fri fra jobben for å komme deg igjen! Stoooor trøsteklem!

Huff.... sender deg en stooor trøsteklem jeg oxo 
Utrolig kjipt at d skulle gå sånn... satser på at du er klar til å gå på med friskt mot over sommeren og nytt forsøk, og at d da er din tur ,
Begynte selv å blø litt i går (rugedag 12), har blødd litt i dag oxo, men vet ikke om d er tanta som er på tur eller ikke.. Man får bare vente å se, men regner med at d blir negativt for meg oxo...

ORIGINAL: Nesing

Uff, dette var trist [:(]! Gråt og vær lei deg nå, så håper jeg du er klar for nytt forsøk over sommeren. Lykke til videre, miss25! 

ORIGINAL: Nesing

Uff, dette var trist [:(]! Gråt og vær lei deg nå, så håper jeg du er klar for nytt forsøk over sommeren. Lykke til videre, miss25! 

uff da, det var leit og høre [:(][:(][:(]

Huff,det var trist å høre[:(][:(]
Det skal ikke være lett,denne karusellen[:(]
Mange gode varme klemmer til dere

Tusen takk for gode klemmer jenter[:)]
synes dere er en helt utrolig hærlig gjeng[:)]

Neeeeeeiiiiiii.... *Kjempeklemmepå* Godt det går mot sommer, så dere kan være mye ute å kose dere og forberede kroppen på nytt forsøk[:)]

Huff, det var ikke noe moro å høre. Må dessverre si at da er vi to i samme båt. Begynte å blø på lørdag så regner med at håpet er ute her også. Fikk beskjed om å ta en test i morgen og ringe tilbake til Porsgrunn da. Det er ikke noen god følelse, men vi får bite tenna sammen og nyte sommeren for en ny runde til høsten.

Stor trøsteklem til deg fra meg

ORIGINAL: Ivara

Å nei! [:(]

Sender over en god klem miss25. Dette var trist

Å nei så trist. Det var ikke sånn det skulle gå.

Sender deg en god klem.

Back
Topp