Lei meg

Julie*Lucas

Forumet er livet
Vi har nettopp hatt dødsfall i familien i Oslo. "Fille-bestefaren" min som jeg hadde et nært forhold til er død. Han ble gammel, men han var i knallgod form. Reiser inn til Oslo på tirsdag, begravelsen er på torsdag, og jeg skal synge. Gruer meg veldig... "Nocturne" av Evert Taube og "Bist du bei mir" av Bach. Håper jeg klarer å gjennomføre uten å gråte for mye[:(] Så da blir det ikke noe Stavanger tur likevel, får heller treffe September-jentene ved en annen anledning.

Uff, ble litt langt dette.

Huff så trist. Kondolerer.

Tøff du er som skal synge! Spilte selv fløyte i begravelsen til min morfar, men tror ikke jeg hadde klart noe sånn i dag. Blitt litt mer følsesladet etter at disse ungene kom.

Håper det blir en finbegravesle og et fint farvel for deg.

Uff [:(]

Kondolerer masse...

kondolerer [:(] er så kjempe trist når slikt skjer.. Håper du får en minnerik og fin begravelse, og at du klarer å synge..
"trøsteklem"

kondolerer så mye.

trist når sånne ting skjer.

Håper du greier å gjennomføre sangen din i begravelsen.

så utrolig trist[:(]
Kondolerer så mye!
Så flott av deg å synge i begravelsen. Det setter han nok stor pris på! Han sitter nok og følger med. Tror jeg da[:)]
Trøsteklem!!

kondulere så mye, trist å høre[:(] å det er så grusomt å miste noen selv om de er gamle[:(]

må si jeg synest du er utrolig tøff, som i allefall tar et forsøk på å synge i kirken! å det gjør aldeles ikke noe om gråten tar deg! sikker på bestefaren din hadde vært kjempe stolt over at du synger i begravelsen hans[:)]

Off, det var trist[:(]
Kondolerer så masse
Du er jammen god som skal synge i begravelsen, det er nokk tøft!
Håper du får tatt et fint farvell..

Vi treffest nokk en annen gang vi stavangerchicks, ikke tenk på det..

Masse trøsteklem til deg og dere, fra meg og Synne

off,kor trist[:(][:(]
kondolerer så mye.
trøsteklem sendes din vei!!!

ORIGINAL: pewsie

Uff [:(]

Kondolerer masse...

ORIGINAL: Mirabell83

Kondolerer så mye![:(]Men syns det er veldig tøft og fint av deg å synge i begravelsen hans, ikke mange som hadde klart det.Er sikker på at det går bra, og klarer du ikke å gjennomføre er jeg sikker på alle de andre har stor forståelse for det. Håper begravelsen blir fin og minneverdig!

Stor klem

sign denne

Tusen takk for gode ord, jenter! Dere er en knallkjekk gjeng[:)]

huff da. kondolerer.
du er tøff som vil synge. det betyr sikkert masse for familien

ORIGINAL: idama

kondulere så mye, trist å høre[:(] å det er så grusomt å miste noen selv om de er gamle[:(]

må si jeg synest du er utrolig tøff, som i allefall tar et forsøk på å synge i kirken! å det gjør aldeles ikke noe om gråten tar deg! sikker på bestefaren din hadde vært kjempe stolt over at du synger i begravelsen hans[:)]

Signerer denne. kondolerer så masse

Å, det er så trist å miste! Lykke til med sangen, Fine sanger du skal synge!! Det blir nok tøft, men etterpå kommer du til å synes det er godt å ha gjort det. Vil tro det er hjelp i sorgprosessen.
Klem

Back
Topp