Lei meg

S@ra

Elsker forumet
Bestevenninna mi spurte meg om jeg ville være med ut natt til 1 mai..
Jeg takka nei, fordi vi ikke har rom for det denne mnd. Vi skal i en barnedåp,
et barneselskap også er det 17.mai.. Og jeg sa også at hvis jeg skulle gjøre
noe spes ville jeg inkludere min samboer, fordi vi aldri gjør noe sammen uten
lillegull! Da begynner hun å skrike meg rett i ansiktet og sier jeg er en dåårlig venn,
at jeg er en stuegris
og ber meg ha et fint liv. Også gikk hun bare [:(] [&:]

Må bare tilføye at hun ikke har barn og er singel...
Noen som har opplevd det her?

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

Oida.. Hvor gammel er ho egentlig? 12?
Hun er 27 år...

Uff, så utrolig trasig.
Hun virker som ei veldig umoden jente, og for meg virker det som at dette ikke er den typen menneske du har behov for i livet ditt. Dere er på helt forskjellige plasser i livet, og når det ikke kan gjensidig respekteres og jobbes rundt syntes jeg ikke du skal slite deg ut på å 'passe' med henne lenger. Ikke ta til deg det hun sa.

Alltid leit når man skjønner at man har vokst ifra noen.

Ojsann, hun høres egoistisk og lite voksen ut... kanskje hun egentlig bare er misunnelig?

herregud så barnslig..litt av en veninne spør du meg

jeg har tre stykker nesten det samme har skjedd med. takler de ikke at jeg har unger og  samboer,så er de ikke gode venner heller mener jeg da...

Tror nesten jeg hadde begynt å le om noen hadde sagt det til meg. Det er jo bare tåpelig. Skjønner godt du blir skuffa ja 

Hadde jeg vært deg hadde jeg spurt henne hva hun egentlig mente med det. Kan jo hende hun var sur/sint for noe annet og lot det gå utover deg. Om ikke så bør hun seriøst vurdere å skjerpe seg, for sånt sier man bare ikke. 

Så utrolig dårlig gjort![:@]

Skjønner du blir lei deg,men makan til dårlig oppførsel...

Sånne venner trenger du virkelig ikke,for hun høres ustabil og rett og slett småsyk ut.

Hadde ikke brydd meg no om hu, men hadde klart blitt lej meg..
Tydelig at d hun som har et problem..

Signle venner uten barn aner ikke hva de snakker om[:'(] Syns ikke hu er en go venn som forstår at du har et familieliv.... Blås lang marsj i hu[;)] Letter sagt enn gjort kanskje, men bin there done that[&:][:)]

det er virkelig dårlig oppførsel. egentlig ikke akkseptabelt.
Men det er ikke bestandig like lett å forstå  for de som ikke har barn eller samboer.

De er mere enerådige vet du.

Ta det med ro de ordner seg nok tenker jeg[:D]

ORIGINAL: *LiLLa*

har ikke opplevd det sjøl,men hadde nok blitt ganske lei meg å såra,å ikke minst irritert!!!makan til oppførsel da!!
enig-utrolig umodent gjort

Jeg har opplevd det at venner ikke skjønner helt hvordan det er å ha små barn.. Men ikke på den måten da.. Synes ikke akkurat det der er en venn å spare på .. [&:]

ORIGINAL: Delirium

Uff, så utrolig trasig.
Hun virker som ei veldig umoden jente, og for meg virker det som at dette ikke er den typen menneske du har behov for i livet ditt. Dere er på helt forskjellige plasser i livet, og når det ikke kan gjensidig respekteres og jobbes rundt syntes jeg ikke du skal slite deg ut på å 'passe' med henne lenger. Ikke ta til deg det hun sa.

Alltid leit når man skjønner at man har vokst ifra noen.

sign

Back
Topp