lei meg.......

Fru+2

Forumet er livet
Mammaen min ble operert for struma forje tirsdag.
Hun hadde en svuls som var for stor og de var veldig usikkere på om den var ondartet?
Fikk svar i dag at de ikke var fornøyd 
Må opereres igjen til onsdag, de hadde funnet noe som var på vei til å bli ondartet.[:(][:(][:(]

Off, det var jo ikke noe kjekt! Håper det går bra med operasjonen og at moren din blir fort frisk.

Klem

åå.. så trist!!! krysser fingrene for at de får tatt alt på operasjon nr 2. sender avgårde noen varme tanker..

Takk for gode ord,trenger det....

ORIGINAL: Lillemor82

åå.. så trist!!! krysser fingrene for at de får tatt alt på operasjon nr 2. sender avgårde noen varme tanker..

ORIGINAL: Lillemor82

Klart du er lei deg da. Kanskje det er en god ting at hun fikk struma, og at de nå kan få operert vekk svulsten før den får utviklet seg og blitt farlig. Krysser fingrene for at operasjonen går bra, og at hun blir helt frisk igjen etterpå!

kjenner den følelsen så godt.
klemmer til deg
ORIGINAL: madelensmamma

huff,trist...sender en trøsteklem

ORIGINAL: September Skattene

Oi [:(] Da forstår jeg godt at du er lei deg ja [:(]
Håper at de får fjernet alt og at det går kjempe fint med henne!

Trøstekleem

Trøstekleem

[:(] Signerer..

Trøstekleem

Min mor opererte bort 90 % av skjoldbruskkjertelen ( svulvst) og det gikk så bra! Det er utrolig mange som sliter med det men veldig sjelden at det blir noe livsfarlig ut av det. Jeg jobber på laboratoriet på sykehuset og vi er eneste i Oppland som har imunologi(hormon) seksjon som analyserer flere skjoldbruskkjertelen hormoner enn alle andre sykehusene  og vet litt om det!  Må kanskje regne med å bruke noe tabletter. Du skal se at det går bra. Ønsker henne lykke til og god bedring!

Uffda.. Sender mange klemmer fra denne kanten!

ORIGINAL: ~ Theamamma ~

Trøstekleem

Sign!
sign!

Så leit å høre om mammaen din. Håper det går bra på operasjon nr. 2. Sender deg mange trøsteklemmer herfra!

Så trist å høre[:(] Lykke til!!

Back
Topp