*lei meg*

Mammavonnis

Flørter med forumet
Januarlykke 2020
Huff... Jeg og barnefar til mine to yngste barn gikk jo fra hverandre i fjor, å jeg blei sammen med en barndomskompis ikke lenge etter.. Men vært mye problemer med far til mine to øyestener i ettertid..
Han er ikke noe grei med meg... Men er så usikker på om jeg skal dra ned på skolen til ungene og møte de, selv om jeg veit de kommer til å løpe rundt som barn flest på 17.mai og leike og vær med sine venner...

Men blir så lei meg siden kommunikasjon mellom meg og barnefar er så dårlig, min nye samboer er her... Xn veit ikke at jeg er gravid ennå, og det er vanskelig og skjule siden jeg et så oppblåst...

Trenger råd... Hva hadde dere gjort? Jeg vil jo møte barna mine og se de pyntet i finstasen... Men frykter å møte Xn som er totalt drittsekk!!!!

Det eneste jeg kan si er at om han er så dust så merker han neppe at du er gravid.... :) Å være oppblåst kan jo alle være, menn tenker ikke "oppblåst = gravid" :D De analyserer ikke slik vi gjør :)

Jeg hadde reist ned for å være der for barna:Heartred
Hev hodet, og tenk at du ikke skal synke så dypt som han og oppføre deg som han på en sånn dag som dette:Heartred jeg opplever at hvis jeg reiser med litt selvtillit og hevet hode, så er det alltid jeg som kommer best utav det:joyful:

Back
Topp