Lei meg...

Snartmammatil6

Andre møte med forumet
Er ganske lei meg om dagen, har en mann som jobber borte, 14 dager borte og 14 dager hjemme, rett før han dro sist ble det en del krangel, vi er ganske sliten begge to, jeg har en pågående krangel med min ex, som i hovedsak går ut på at han prøver å knekke meg, dette har pågått i snart 1 år, han står fortsatt som medeier i huset jeg bor i, og han prøver å presse meg før mest mulig penger, han har ikke krav på mye da det er jeg som hele tiden har tatt de fleste utgiftene. Mannen min har en krangel med sin ex, hun nekter han å se sønnen sin, han har ikke hatt samvær med sønnen sin på over 1 år.
Dette er ting som sliter veldig på oss begge, men vi støtter hverandre 100% allikevel blir det diskusjoner, stort sett småting.
Det som plager meg er at jeg føler han prioriterer jobben sin foran alt, han er veldig plaget med nakke og rygg, og jobben han har gjør det mye værre, også blir han irritert på meg når jeg sier han må dra til lege for å få en skikkelig utredning. Prøver å forklare at jeg bare vil hjelpe han, og at både jeg og babyen trenger at han fungerer når han er hjemme, har vært så ille at han har vært sengeliggende når han har vært hjemme.
Han har heller ikke dekning på telefon der han jobber, så jeg får ikke tak i han hvis det skjer noe når han jobber, han har dekning i matpausen og når han er ferdig for dagen, kan sende han mld om at han ringer meg når han får dekning, men han ringer meg jo ikke opp :( føler at han ignorerer meg når han er på jobb, han ringer meg rundt kl 22 på kvelden, men aldri på dagtid hvis jeg sender mld om at han skal ringe.
Uff, dette ble et langt innlegg, men måtte bare få ut litt frustrasjon :(
 
Klem til deg ❤️ Høres ikke ut som du har det mye godt , dere har jo begge ganske krevende bagasje som henger over dere .

Begynn med og ta tak i ditt når han er på jobb og bruk tiden litt for å ikke gruble så mye . Hyr en advokat på husfordelingen eller banken å bare bli ferdig med det , enten at en av dere overtar eller at dere bare selger det så deler dere det likt eller slik banken mener er riktig ifht til dere har hatt med inn når dere kjøpte å bli FERDIG. Sett deg en dato innen rimelig tid ( 18 desember feks ) så starter du et nytt år uten Eksen din . Tviler på at du vil ha han hengende rundt og gjøre deg enda mer sliten når du står der med en nyfødt .

Kjæresten din må ordne opp i sine provblemer med sin eks selv , du kan bare støtte han , er lite du kan gjøre med det så prøv å legg vekk den steinen der .

Min mann er litt av samme sorten som din og han har ikke noe stress med og ringe meg om han er på jobb eller tur . Er han på heia kan det gå 2 døgn før jeg hører noe men hva så. Har det skjedd noe alvorlig så kan ikke han hjelpe meg uansett der han måtte være så er jeg Jabbe syk så får jeg ringe 1881. Er han på jobb så svarer han eller ringer når han er ferdig å i bilen
 
Back
Topp