lei meg

Annicken

Forumet er livet
[:(] i dag har det jeg ganske vondt.
har plutselig begynt å huske ting fra rett etter fødslen, alle ukene vi var på sykehuset har bare vært glemt, var så mye på en gang, og alle tingene før, og etter, og jeg inn på sykehuset, og.... ja så mye.... men nå husker jeg ting, og jeg vet jeg reagerte som jeg gjorde, og at det ikke er noe å gjøre med det nå, men jeg kunne ønske jeg tok alt litt annerledes. ikke var så vekk, og kald, og  ja uff klarer ikke å beskrive det helt....

også er jeg redd for å få fler, har sagt jeg ikke vil ha, men typen vil, og egentlig kunne jeg tenkt meg en kul på magen igjen, men jeg er så redd. hvordan vil jeg bli da, vil det bli et jævli svangerskap til, vil neste og bli prematur...............

måtte bare få ut litt ting, selv om det kanskje ikke er så lett å skjønne hva jeg mener, ikke verdens beste forklaring akkurat.

[:(][:(][:(][:(][:(]

ser på lillegutt og får vondt i hjertet mitt, siden jeg var så avvisende rett etterpå...
han er best i hele verden.... og jeg vil aldri at de tar han fra meg igjen.....(det gjorde de flere ganger, da han ble født måtte han i varmen, og da jeg kanskje var syk og jeg trodde jeg hadde smitta han, og at han kom til å dø.....

Huff.... [:(] Ikke noe særlig at du skal føle det slik...
Skjønner litt hva du mener med tanker etter fødsel. Ikke det at vi hadde noe lik fødsel, men slet en stund med tankene etter fødselen min. Det er ikke noe særlig...
Var også litt avvisene de første dagene, og fikk ikke den store morskjærligheten før etter en stund...
Så skjønner litt hvordan du har det...
Har du ikke noen du kan snakke litt med? Er her for deg...

Håper du kommer deg raskt over dette, for det er ikke en god følelse... For du er en FANTASTISK MAMMA
Mange gode klemmer fra meg....

eg å sitter å bitter på det som skjedde me meg nor eg va gravid å fødselen me angelica.. når hun lå på barneklinikken å eg på barsel. e det værste i mitt liv. når tlf ringte trodde eg de skulle si hun va dø[:(][:(] men det har godt fint hit til[:)] så du e ikke alene om det. eg å e redd for å få flere etter alt eg har godt igjennom.

det er ikke godt å høre at andre har det sånn, men likevel godt å vite at det ikke bare er meg som har hatt sånne tanker..

den redseln er noe dritt, kan jo gå veldig fint neste gang, men tenkt om liksom....  uff

jo har folk å snakke med, men ingen jeg føler jeg kan snakke med om det...  for jeg er ikke så flink til å prate sånn. dumme meg var hos psykriatisk sykepleier pga tidligere spiseforstyrrelser, og da snakka jeg så rundt det at ho trodde jeg ikke egentlig hadde noe problem. det eneste jeg gjør er å lure meg selv.. tror jeg bare ikke klarer å la meg selv være skikkelig lei meg..

takk for varme ord...

Håper i allefall at det ordner seg for deg Annicken
Er her uansett for deg har du behov for å lufte ut litt...

tusen takk=)   var godt å få ting ut litt, hjalp på. men går sikkert over når jeg får gått gjennom tankene med meg selv. bare håper jeg klarer å tørre å ville ha fler barn. at jeg hvertfall føler valget, ikke bare den evt frykten

Sender en trøsteklem! Og jeg tror nok at tanken på flere barn fortsatt er ganske fjern for mange så kort tid etter en fødsel. Det sies at man glemmer etterhvert....

ORIGINAL: Odas mamma

Sender en trøsteklem! Og jeg tror nok at tanken på flere barn fortsatt er ganske fjern for mange så kort tid etter en fødsel. Det sies at man glemmer etterhvert....
Henger meg på denne[;)]

Trist å høre[:(] Ikke noe gøy. Var selgganske avvisende når Ine ble født(hun ble tatt med ks) Tok sikkert 2-3 mnd før jeg aksepterte at hun var min datter. Men denne gangen var det heeelt anderledes. Siden jeg fikk føde Melinda vanlig, så ble jeg knyttet til henne md en gang.

Mangen spurte meg om jeg ville ha fler barn etter Ine var født siden det gikk som det gikk da, men jeg sa at ingen fødsler er lik. Neste gang villøe dt gå anderledes, og det gjode det.

Håper for din del at du vil ha fler barn i fremtiden og at du kommer over den redselen[:)] Ikke noe bra det der.Trøste klem til deg[:)]

dere er så gode =)

litt bedre i dag =)

Back
Topp