lei meg!

Ekstremtglad

Blir kjent med forumet
Må få ut litt frustrasjon.

Vi har enda ikke annonsert graviditeten på fb, men jeg og sambo skal gjøre det i morgen. Pga ulike komplikasjoner ventet vi med å si det til venner og vi har utsatt annonseringen på sosiale medier en del lengre enn planlagt. I dag logger jeg på fb og har mottatt en melding fra en tidligere god venninne, hun spør om jeg venter barn siden hun så navnet mitt tagget i et innlegg. Det som har skjedd er at en venninne har skrevet navnet mitt i en konkurranse- "kjenner du en kommende mamma/pappa eller noen som allerede er foreldre(...)"!
Vi opplever dette som veldig trist! Og sambo ba meg ringe henne.

Jeg skjønner at dette ikke er noe dere liker, men håper din vennine bare var uoppmerksom og gjorde dette uten å tenke seg om :gen113
Vi kommer ikke til å dele dette med sosisle medier før baby er født, men allikevel blitt tagget i flerne poster som har me baby / gravid å gjøre. Men ta en prat med henne på en fin måte og be henne ta vekk navnet ditt for dere vil selv vente litt, kankje?? :flower

Jeg skjønner godt frustrasjonen! Her hadde tanta til sambo tagget oss i en video av et søskenpar, og sagt noe om at vi må passe på at storebror ikke gjør det..
Da var vi raske på tlf for å be henne fjerne det! Og det var lenge før 12ukern!
Opplever at de rundt forstår når vi ber dem Være stille om sv.skapet, så det går nok fint og ta en tlf :)

Hadde nok blitt lei meg jeg og om det skjedde meg.

Jeg kommer til å være litt obs på slikt når det nærmer seg termin, skal lukke veggen min på face, slik at ikke noen skriver gratulerer til oss før vi har lagt ut noe selv.

Man vil jo gjerne fortelle selv når det gjelder slike ting, ikke noe Mn nødvendigvis deler på Facebook med det første..

Back
Topp