Lei meg

nr.tre

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Var på do istad og ser at jeg har begynt å blø igjen. Samme måte forrige SA startet. Regner med at det tar seg opp utover dagen. Blir så lei meg når det skjer. Reiste hjem fra jobben nå, orker ikke å fortelle andre hvorfor jeg er lei meg. Krysser fingrene for at det går bra, men har ikke helt troa. Har ikke hatt noen særlige symptomer denne gangen heller.

Å nei!!! Vet hvordan du har det! Krysser fingrene for at det gir seg!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Å nei :( håper det går bra.. krysser alt!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Lykke til. Håper det går bra.

Sent from my iPhone using BV Forum

Var på do istad og ser at jeg har begynt å blø igjen. Samme måte forrige SA startet. Regner med at det tar seg opp utover dagen. Blir så lei meg når det skjer. Reiste hjem fra jobben nå, orker ikke å fortelle andre hvorfor jeg er lei meg. Krysser fingrene for at det går bra, men har ikke helt troa. Har ikke hatt noen særlige symptomer denne gangen heller.
Så trist :( håper det går bra!
Hvordan går det nå da? <3 klem

Tusen takk for lykkeønskninger:) Har ikke blødd noe mer enn det som kom tidligere i dag. Tør ikke å ha noe håp enda, men hvis det ikke skjer noe iløpet av morgendagen tenker jeg kanskje å ringe legen å høre om jeg kan komme til en tidlig ul til uka slik at jeg vet om alt er i orden.

Huff. Håper alt er bra med lille spire ! <3

Sniker fra april her. så bare overskriften og måtte inn og lese.
Vil bare si at jeg håper at alt er i orden og at lille spiren klorer seg fast.
Klem :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Lykke til! Håper alt står bra til med den lille spiren!

Huff! Kjenner følelsen! Krysser alt jeg har av fingre og tær for at alt går bra :-)

Ååå, håper inderlig det går bra!!

Korleis går det med deg?

Ja, hvordan går det?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hei:) takk som spør:) har ikke kommet noe mer blod etter igår, nesten så jeg tør å håpe... Hvis et ikke kommer noe mer blod innen imorgen ringer jeg legen tenker jeg. Hadde vært deilig å få bekreftet om det er noe der nå eller ikke.

Back
Topp