Lei meg :(

Frosk

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg er allerede dritt lei av å ligge på sykehuset. Det som er verst er å aldri vite, hadde jeg visst at alt hadde gått bra, at fødselen ikke startet før på 6 uker skulle jeg gjerne liggi her men det er så slitsomt å ikke vite! Jeg er redd, jeg savner familien min og jeg gruer meg så til samboeren skal reise opp igjen søndag. Jeg vil ikke ligge her lenger, jeg vil ha et normalt svangerskap. Nå ligger jeg å tenker på alt som måtte ordnes etter storesøster døde og jeg orker ikke gjennomgå det en gang til! Jeg vil ha et normalt svangerskap og gå til termin slik som de fleste andre. Jeg vil ikke ha enda ett gravsted å plante blomster på, måtte rydde vekk alle de ubrukte babyklærne en gang til og å fortelle alle da de spør om vi har barn at ja - vi har to, men de er døde.

Og jeg vet at lillebror ikke trenger å dø, men jeg syns det er skikkelig vanskelig å holde motet oppe. Æsj :( :(

Hvor mange uker og dager er du nå?

Dette er nok ikke noe kjekt overhodet nei,.aner jo ikke hvordan det er og ha det slik,men lett kan jeg forstå at det ikke er.
Håper baby holder seg inne enda ei stund!

Uff :/
Sku så ønske det va nåkka man kunne gjort før å hjælpe, man blir så på sidelinja å hjelpesløs...
Du ska vite at eg tenke på deg kvær dag og krysse alt eg har før at dettan går bra og at lillebror hold seg inni magen så lenge som mulig!

UFF, forstår godt at du ikke har det noe særlig akkurat nå! Får du tilbud om psykolog hjelp på sykehuset?
Er så trist at du skal gjennom en så usikker tid i svangerskapet :(
Jeg håper virkelig at du får ligge der lengst mulig, og at lillegutt klarer seg fint etter fødsel. Tenker masse på deg :-)

Får vondt av å lese dette.. for kan jo ikke sette meg inn ordentlig inn i hva du har opplevd, men har en forståelse for hva du gjennomgår :( og det kan ikke være noe godt! men hold ut, du er jo på et sykehus og du blir holdt øye med :) og DET er jo en kjempe bra ting.. så får vi alle håpe på at lillegutt holder seg inne noen uker til!
*sender deg masse gode tanker*

Åååååååååååååh..... Jeg føler sånn med deg!!!!! Tenker masse, masse på deg og håper at det kan gå veien for dere denne gangen. Skjønner at det er en grusom følelse og så utrolig kjipt å være såpass langt unna familie og venner :( :( Krysser alt som krysses kan for deg og lille-baby!!!

Sender ein klem til deg Oktoberbaby! Tenker på deg og håper så inderlig at det går bra med deg og velsegutten i magen :)

Uff :( Sender deg de varmeste tanker og klemmer. Håper inderlig dette går bra denne gangen. Forstår deg veldig godt, det må jo være fryktelig skremmende for deg.. Godt at du er på sykehuset hvertfall og at de holder øye med deg og lille i magen. Masse klemmer fra meg :)

Sender masse klemmer og håper babyeb holder seg inne ei stund til!
Håper også du får all hjelp du trenger for å holde mot, krefter og styrke opp.

Sender en klem til deg!! Har tenkt masse på deg de siste dagene, og håper så inderlig det går den rette veien for deg. Ingen fortjener å oppleve dette, og ihvertfall ikke to ganger. Hva sier legene nå da? Og har du ingen i nærheten som kan holde deg med selskap?

Sender en god klem!!

Når ble storesøster født, og hvor langt er du på vei nå? Er jo positivt at du ikke har kjent noe til rier osv enda. Kan ikke samboeren din skaffe litt ting og tang du kan slå ihjel tiden med mens du venter? Tv-serier, bøker, håndarbeid, scrappeutstyr eller noe sånt? :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er 24+4 idag, sist fødte jeg 23+4, så har heldigvis kommet litt lenger! Kjæresten min er her nå, men han skaø reise igjen i morra :( og da er jeg redd fødselen skal starte så jeg må føde alene igjen :( æsj for noe dritt! De er hyggelige her da heldigvis ;)

Jeg er 24+4 idag, sist fødte jeg 23+4, så har heldigvis kommet litt lenger! Kjæresten min er her nå, men han skaø reise igjen i morra :( og da er jeg redd fødselen skal starte så jeg må føde alene igjen :( æsj for noe dritt! De er hyggelige her da heldigvis ;)
Stakkars! Kan han ikke få bli? Få sykemelding eller noe? Er jo viktig at han får være med når du går i fødsel!
Jeg var på 3D ul uke 24+4 forresten, da ble lille målt til ca 618gr. Og da jeg var på kontroll hos fastlegen noen uker etter og han så det, begynte han på eget initiativ å snakke om at om babyen kom ut og den veier 618gr så greier de mest sannsynlig å redde den. Vil tro lilleprinsen din hvertfall er så stor nå, min lille ligger jo på minussiden når det gjelder vekst :)
Jeg har hvertfall troen på at dette er et barn du til slutt får ha med deg hjem :)
Stor klem!

Off, får så vondt av deg, virkelig ikke rettferdig at du må gjennomgå dette.. Håper virkelig lilleputt holder seg inni magen lenge ennå!

Uff, dette var ikke gøy å lese... Skal krysse fingre og tær for at babyen din holder seg inne en stund til! En god klem til deg. Prøv å hold motet oppe..

Du er en uke lenger nå da heldigvis. Og enda fler skal det bli!! :-)

Skjønner at du ikke vil være alene. Kan han ikke få sykmelding eller noe fra jobb? Har du ingen slekt eller venner i området? Burde jo være noen oktoberdamer der nede som kunne besøkt deg litt.. skulle gjort det om jeg bodde der!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så grusomt!!:( Tårene triller.. kan ikke forestille meg hvordan det må føles :( Sikkert umulig men positive tanker hjelper <3 Kanskje du skal få noen til å sende litt healing til deg <3 Når kommer mannen tilbake?

Huff :( trist å lese at du må gå gjennm dette igjenn :,( men ei heil uke lenger enn med forge er jo kjempe bra! Eg harr sotte å lest om babya født fra uke 23+5 som er store å friske nå <3 å det at lungemodning er gitt med full virkning er ett kjempe godt utgangspunkt! Men Håper den lille holder seg inne! Krysser det som krysses kann!!

Back
Topp