Lei meg

Lykkeliiten

Glad i forumet
Var på ul nå og den lille posen var som en 4 uker (5+1 idag) så ingen ting å se. Skal tilbake 16 mai for da ville man se no og hvis ikke er den tom :( så det blir en grusom uke :, (
 
Krysser alt for at det er mye mer å se den 16 ♡ skjønner at uka blir lang , skal på ul selv den 16.
Mange klemmer sendes deg, men dette skal gå bra ♡
 
Jeg sender gode tanker, og jeg krysser fingrene for at dette går bra :) Skjønner godt at den neste uken blir en utfordring! Masse lykke til!!
 
Lykke til!! Skjønner at uken blir lang.. Krysser fingrene for bedre resultat neste uke :)
 
Uff :-( håper dei tar feil og at din lille spire bare gjemmer seg ;-)
 
Satser på att du får se mer neste uke. Men ikke noe gøy og gå å vente da.
 
Håper du får uken til å gå fort på mystisk vis og at det er mye mer å se om en uke :D
 
krysser fingrene for deg:) dette skal gå bra :) sender med en klem :)
 
Heia :)

Sniker fra et annet forum, men ville bare fortelle litt av min historie på rundt samme tiden av svangerskapet, så kanskje du kan tenke litt positivt frem til neste UL ;-)

Jeg gikk på tidlig UL i det jeg trodde var uke 7, men vi så bare et "tomt" fosteranlegg... Jeg var hos spesialist bare så det er sagt.. Pga at jeg hadde hatt spontanabort, tok han det for god fisk at det var "ingenting" denne gangen heller, og sendte med meg abortpiller hjem. Disse tok jeg aldri.. Heldigvis!!

Jeg gikk til "second opinion" hos en annen gynekolog 4 dager senere, og da så vi et hjerte som slo <3 Jeg er nå ca 20uker på vei, og alt er bare velstand! Lille jenta i magen spreller og sparker :-D

Så ikke ta sorgene på forskudd!!! Jeg fikk beskjed o at mitt befruktede egg har gått i dvale før det festet seg, og at det derfor er ca è`n uke bak antatt termin. (Jeg tok eggløsningstester, så vet på dagen når jeg hadde EL)

Krysser fingrene for deg og spira :)
 
Så herlig!!
Men hvis jeg egentlig er 5 uker igår og skal dit 6+4 så er jo sansjen for at det ikke er noe der ennå :(
Dette er spsialist innen gynokologi så litt skuffet over svara han ga og ikke beroligde meg istede :( ihvertfall når han sa det så ut som en 4 uker pose :eek:
 
Ikke gi opp kjære deg... Jeg hadde veldig blødning 2 juledag,. var da midt i uke 5 å man kunne kun se en tom plommesekk på UL oppe hos gyn på sykehuset, hun sa at hun ikke kunne se noe embrio å at jeg nokk mistet... Men 1 uke etterpå så vi ett dunkende hjerte på UL.. Så det er ikke unormalt å ikke kunne se noe på UL i uke 5.. :) Sender en god klem å ønsker deg masse lykke til :)
 
Back
Topp