Lei meg:'(

Oi! Hadde det skjedd med trollet her hadde jeg gått under tror jeg. Nå har vi slitt mye med bakbeina hans da, og det ser endelig ut til at han blir litt bedre.

Dissa trolla våre er jo nesten like gamle også.

Lykke til med operasjonen, og god bedring til Laban!

Uff så trist at han fikk det igjen :( Håper at de får fjernet alt denne gangen også og at han kommer seg like fort igjen. Jeg ville nok virdert antall operasjoner litt utfra hvor hyppig kulene kommer tilbake også. Er FRYKTELIG vanskelig å innse at det kanskje er det beste for hunden å slippe, men det vil jo ikke vere riktig for Laban å måtte gjennom gå flere operasjoner i året i mange år om dette viser seg å komme tilbake mange ganger.

Jeg vet hvor ufattelig vondt det er å miste hunden sin. Vi måtte avlive vår hund som var 9 år gammel for 1,5 uke siden, han ble syk av annleggsarbeid utenfor huset her og jeg hadde store vansker med å avgjøre om vi skulle prøve å se om det ble bedre eller om han skulle få slippe. Han var livredd hele dagen til tross for at jeg var hjemme og de siste dagene kunne han ikke vere hjemme når jeg hentet/leverte ungene i bhg en gang. Frykelig vondt å gjennomføre men nå vet jeg at hunden vår har det godt, for det hadde han det virkelige ikke de siste ukene. Da hadde det vert egoistisk av oss å beholde han for "vår" del. Er fryktelig stille og tomt i huset og jeg savner han veldig. Håper Laban kommer seg fort etter denne operasjonen og at det blir den siste :) Skjønner at du hadde vansker for å ringe dyrlegen, ingen liker å ta tlf der vi kan få dårlig nytt :(

Oppdatering på Laban!
På fredagen begynte Laban å halte. Han sleit med å reise seg opp, sitter rart, klarte nesten ikke å gå opp og ned trappa (han snubla flere ganger på vei opp og ned) og han sov 4 dager i strekk. Var helt tydelig at han var syk og hadde vondt.
Ringte dyrlegen og fikk time samme dagen (i går)
Dyrlegen sa at ho kunne se han hadde mye smerter, at han ikke gikk på det ene bakbeinet og at han sleit med å komme seg opp etter å ha ligget på gulvet.
Han hadde feber og to hovne lymfekjertler, og det blei tatt Boreliaprøve.
Den var svaaaak positiv.
Så nå skal Laban gå på antibiotika i 20 til 30 dager.

Dyrlegen misstenkte også hoftedysplasi :(
Jeg spurte om en hund med hoftedysplasi hadde et verdig hundeliv, og da sa ho at mange hadde det, og at de ikke var plaget med smerter, mens i Labans tilfelle sa ho at avlivning ville vært det beste for han. Hvis haltingen og de smertene han viser nå er pga hoftedysplasi, vil han ikke ha det godt. Også er han jo bare 2 år også.
Han skal opereres for kreft på torsdag, og da skal han også ta røngten av hoftene og knærne hans.

Å nei :(
Håper ikke dette er noe alvorlig,
Du skal iallfall ha for at du har gjort alt du kan for Laban da!

Sender en klem herfra!

huff, får håpe det bærer rette veien!

Å nei :(
Håper ikke dette er noe alvorlig,
Du skal iallfall ha for at du har gjort alt du kan for Laban da!

Sender en klem herfra!

Ja, har virkelig gjort alt jeg kan!!
Andre gangen han har kreft på 8 mnd :( Helt grusomt...!
Han er virkelig min beste venn for livet, og jeg vil ha mange år til med han! Verdens beste og snilleste hund!

Uff, nei! Så utrolig trist! Håper det går rette veien! *klemmepå*

Det var leit å høre, håper han slipper å lide :/

Huff så trist å høre :(
Får håpe det ikke er hoftedysplasi da ihvertfall og håper kreften forsvinner igjen..
Stakkars lille :(
Og stakkars deg som har gjort så mye for å få han frisk og rask... håper virkelig det går deres vei...
Stor klem

Huff så trist å høre :(
Får håpe det ikke er hoftedysplasi da ihvertfall og håper kreften forsvinner igjen..
Stakkars lille :(
Og stakkars deg som har gjort så mye for å få han frisk og rask... håper virkelig det går deres vei...
Stor klem

Han har jeg virkelig jobbet mye med med tanke på at han har vært agressiv. Også får han kreft to ganger på 8 mnd:(
Håper også dette går den rette veien! Han er en fantastisk hund og verdens snilleste med barna mine!
De kommer til å bli knust om vi mister han!

Back
Topp