lei meg

baby_jenta

Betatt av forumet
for en mnds tid så gikk samboren ifra meg,jeg trudde kanskje det ville ordne seg men det gjore det ikke[:(]
han blei plutselig bare lei meg uten grunn og nå sitter jeg her med 2 unger en i magen..
er så utrolig lei meg[:(][:(][:(]

Kjære vene, jeg vet nesten ikke hva jeg skal si.....

Høres ut som en grusom situasjon om komme opp i..... [&o] 

Må jo bare si at jeg håper det kan ordne seg for dere da.....

Huffda... Vet nesten ikke hva jeg skal si jeg heller...
Men skjønner godt at det er tøft!

Husk bare at det alltid er en mening med det som skjer, uansett hvor meningsløst det kan synes...
Til slutt så ordner det seg, bitene faller på plass og det blir bra.

Lykke til!

ja det er en grusom opplevelse[&o]
ja har spurt han flere ganger om det ikke kunne finnes en annen løsning,men han er over hode ikke intressert,veit ikke hva jeg skal gjøre..
jeg har ingen jeg kan dra til som kan hjelpe meg heler,siden jeg er så deprimert og lei meg og bare gråter..

Ingen familie eller nære venner som kan stille opp litt for deg nå?
Husk at det er viktig at du ikke graver deg ned... Du har to, snart tre, små som trenger deg..
Ikke vær redd for å be om hjelp.. Den kan finnes der du minst venter det...

nei ingen i fam min kan hjelpe meg,eller som jeg bare kunne vært litt oss..hvem er det jeg kan spørre om hjelp av da?føler jeg hadde trengt litt hjelp nå..

ORIGINAL: Entil

Ingen familie eller nære venner som kan stille opp litt for deg nå?
Husk at det er viktig at du ikke graver deg ned... Du har to, snart tre, små som trenger deg..
Ikke vær redd for å be om hjelp.. Den kan finnes der du minst venter det...

huff da. Skjønner godt at du er lei deg. D var jo trasig, og for en timing. Håper ting ordner seg for deg.

Nei så forferdelig då[:(] håper det ordner seg for deg på en eller annen måte-lykke til

jo takk for det!!
en eller annen gang må det jo gå over og livet vill gå videre..

Uff, så utrolig leit å høre!

Tenker på deg og håper ting ordner seg for dere!
Ta vare på deg selv!

Hei Baby_jenta!

Så trist å høre. Ikke noen god situasjon du er i nå. Skjønner at du er lei deg jeg, men mine ord er vel fattig trøst i en sådan stund.
Håper ting ordner seg for deg.

Klem

huff må være utrolig vondt..

mange tanker og klemmer til deg.

hei!!!! uff du er i en virkelig trasig situasjon nå, å jeg skjønner godt at du er fortvilt. man er jo ekstra følsom og sårbar når man er gravid. skjønner meg ikke heilt på han som gikk fra deg i en slik situasjon.hvis du ikke har fått noen god forklaring på hvorfor han gikk fra deg, syns jeg du skulle sette deg ned sammen med han å prøve å få vite hvorfor. du fortjener i hvertfall en forklaring om ikke annet.menn er jo litt rare det er ikke bestanduig enkelt å få et svar. skjønner dette er vanskelig for deg, kansje du har noen som kunne hjulpet deg litt nå når du har det tungt feks gode venner eller familie.. noen som kan ta seg litt av barna slik at dui får kommet deg litt. lykke til håper at det ordner seg for deg snart.sender trøste klemm

Back
Topp