Lei meg

Reinbue

Forumet er livet
Innså nettopp at drømmen min om å bli gravid neste sommer nettopp gikk rett vest [:(]

hvorfor? [&o]

hvorfor?

Søteste Reinbue.......ikke være lei seg meg.....[&o]

Hva er det som har skjedd??? [&o][&o][&o]

ORIGINAL: Vand

Hva er det som har skjedd??? [&o][&o][&o]

[:(] huff... sende deg en klem[:(]

lurer på hva det er, andre siden hvis du ikke vil legge det her affal...

beklager at jeg ikke har skrevet noe her enda. Vi dro på kino. Grunnen er hvertfall at mannen min har tenkt å ta fulltidsstudie til neste år, og da passer det ikke med baby likevel. Og da kommer vi til å måtte vente minst 3-4 år til. Jeg syns det er veldig synd at Torje skal bli så stor før han får småsøsken, men det kommer sikkert noe godt ut av det også. Jeg som er så babysyk [&o]

Det skjønner jeg veldig godt! Det ER knalltøft å få barn under studier (du er vel ikke ferdig du heller neste sommer?), tøfft både økonomisk og tidsmessig! Jeg har selv gjort det, men jeg anbefaler det ikke....

På den andre siden, hvis man har økonomi til å få ett barn til, så får en av dere ett "gratis" år sponset av lånekassen! Det lønner seg med tanke på den dagen dere skal begynne å tilbakebetale alt! [;)]

Jeg skjønner veldig veldig godt at du er lei deg, men ikke vær lei deg pga at Torje blir stor før han får småsøsken! Jeg er oppvokst med to brødre som er 6 og 8 år eldre enn meg, og det var det beste i hele verden å ha så store brødre!!!!!!!!! Samme ser jeg med Ine og Emmeli (5 år mellom de)! [:D]

Men skal jeg fortelle deg en liten hemmelighet?[8D] Jeg tror Torje blir storebror innen ett år eller to uansett jeg[8D][;)]

Vel, fikk nummer to mens begge enda var fulltidsstudenter vi... Går det altså [;)]
Klart det ikke er luksuiriøst økonomisk, men det går om man virkelig vil [:)]

Dumt at du er lei deg[&o] Kanskje det ordner seg alikevel??

Back
Topp