Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
!! De vet å oppføre seg som ekte rasshøl innimellom ja [:@]ORIGINAL: ladylovelylux
Å herregud! Vett SÅ godt koss den følelsen e!! Sjøl om han aldri e vekke såå lenge. Men den følelsen du sitte me nå kjenne eg meg godt igjen i! Du he liksom bare lyst at han ska komma t deg å holda rundt deg å sei unnskyld. å at han he savna deg å ikkje he lyst å reisa vekk så mange dage t!
Håpe d skjer! Sjøl om d ikkje e mannfolk likt (ant enn på film)
Stooooore klem t deg! Ps: d ordne seg nok [:)]
ORIGINAL: kristinem
off.. ble lei meg på dine vegne[&:] Håper det ordner seg for dere og at han ikke er sinna i morgen[:)] Klem til deg
ORIGINAL: Gaura
ORIGINAL: ladylovelylux
Å herregud! Vett SÅ godt koss den følelsen e!! Sjøl om han aldri e vekke såå lenge. Men den følelsen du sitte me nå kjenne eg meg godt igjen i! Du he liksom bare lyst at han ska komma t deg å holda rundt deg å sei unnskyld. å at han he savna deg å ikkje he lyst å reisa vekk så mange dage t!
Han er av den typen som gjemmer alle tanker og bekymringer i hodeputa mens han sover. Jeg derimot blir bare liggende å tenke å irritere meg, og blir mindre og mindre trett. Han sover nok som en stein frem til vekkerklokka hans piper i morgen [:'(]
Men ja, jeg vil jo helst at han skal komme krypende til meg.
Tusen takk for klem og gode ord [:D] Må bare si det en gang til, MANNFOLK!!!
ORIGINAL: Gaura
Han er av den typen som gjemmer alle tanker og bekymringer i hodeputa mens han sover. Jeg derimot blir bare liggende å tenke å irritere meg, og blir mindre og mindre trett. Han sover nok som en stein frem til vekkerklokka hans piper i morgen [:'(]
Men ja, jeg vil jo helst at han skal komme krypende til meg.
Tusen takk for klem og gode ord [:D] Må bare si det en gang til, MANNFOLK!!!
Kjenne t den! Grrrr! Min mann he ikje ennå komt heim... han komme ikkje heim på lenge ennå... hadde besøk... (han he gård ca.25 min herfrå, kor me bygge hus. men e nå der han tilbringe dage å kveldan).... så eg går å legge meg aleina, som vanli! Natta! Lykke t imårå! send meg en pm hvis du vil få ut mer irritasjon! [;)]
ORIGINAL: theGirlnextdoor
ORIGINAL: Lena Levegg
Huff da.. stor trøsteklem!! De vet å oppføre seg som ekte rasshøl innimellom ja [:@]
den trøster nok veldig[8D][8D][8D]
ORIGINAL: theGirlnextdoor
Huff da.. stor trøsteklem!! De vet å oppføre seg som ekte rasshøl innimellom ja [:@]
den trøster nok veldig[8D][8D][8D]
Hahaha.. godt å vite at man er flere vettu [8D]
(har nemlig hatt en fyllesjuk mann hjemme i dag, og det er ikke noe mer irriterende enn det, spesielt når
jeg skal på nattevakt, og han har sovet i hele kveld [:'(])
ORIGINAL: kasandre
Hadde mannen min oppført seg sånn- hadde han ikkje vært mannen min... Sånt vil eg ikkje akseptere. Kanskje eg er litt "kjærring" men har man samboer/ektefelle/familie, så må man jaggu prioritere de!!
Lykke til, håper han skjerper seg!
*KLEM*