Lei meg!!!

Pallar

Elsker forumet
...

Å herregud! Vett SÅ godt koss den følelsen e!! Sjøl om han aldri e vekke såå lenge. Men den følelsen du sitte me nå kjenne eg meg godt igjen i! Du he liksom bare lyst at han ska komma t deg å holda rundt deg å sei unnskyld. å at han he savna deg å ikkje he lyst å reisa vekk så mange dage t!
Håpe d skjer! Sjøl om d ikkje e mannfolk likt (ant enn på film)

Stooooore klem t deg! Ps: d ordne seg nok [:)]

Huff da.. stor trøsteklem !! De vet å oppføre seg som ekte rasshøl innimellom ja [:@]

ORIGINAL: ladylovelylux

Å herregud! Vett SÅ godt koss den følelsen e!! Sjøl om han aldri e vekke såå lenge. Men den følelsen du sitte me nå kjenne eg meg godt igjen i! Du he liksom bare lyst at han ska komma t deg å holda rundt deg å sei unnskyld. å at han he savna deg å ikkje he lyst å reisa vekk så mange dage t!

Han er av den typen som gjemmer alle tanker og bekymringer i hodeputa mens han sover. Jeg derimot blir bare liggende å tenke å irritere meg, og blir mindre og mindre trett. Han sover nok som en stein frem til vekkerklokka hans piper i morgen [:'(]
Men ja, jeg vil jo helst at han skal komme krypende til meg.

Tusen takk for klem og gode ord [:D]  Må bare si det en gang til, MANNFOLK!!!

ORIGINAL: Lena Levegg

Huff da.. stor trøsteklem !! De vet å oppføre seg som ekte rasshøl innimellom ja [:@]

Takk for klemmen [:D]  Ja, det er tydelig at kvinner er fra venus, og menn er fra mars... eller pluto... eller en annen jævla ufølsom mannsdominerende galakse!!

ORIGINAL: kristinem

off.. ble lei meg på dine vegne[&:] Håper det ordner seg for dere og at han ikke er sinna i morgen[:)] Klem til deg

Takk for det [:)] kjenner humøret stiger litt  [:D]
Han er forhåpentligvis ikke sinna i morgen. Jeg har fyllt noen liter på tanken hans, så han kommer seg på jobb i morgen.
Skjønner jo at det er irriterende, men det går jo an å si det på en finere måte.

ORIGINAL: Gaura

Han er av den typen som gjemmer alle tanker og bekymringer i hodeputa mens han sover. Jeg derimot blir bare liggende å tenke å irritere meg, og blir mindre og mindre trett. Han sover nok som en stein frem til vekkerklokka hans piper i morgen [:'(]

Kjenne t den! Grrrr! Min mann he ikje ennå komt heim... han komme ikkje heim på lenge ennå... hadde besøk... (han he gård ca.25 min herfrå, kor me bygge hus. men e nå der han tilbringe dage å kveldan).... så eg går å legge meg aleina, som vanli! Natta! Lykke t imårå! send meg en pm hvis du vil få ut mer irritasjon! [;)]

den trøster nok veldig[8D][8D][8D]

ORIGINAL: kristinem

off.. ble lei meg på dine vegne[&:] Håper det ordner seg for dere og at han ikke er sinna i morgen[:)] Klem til deg

Signerer denne.

ORIGINAL: Gaura

Kjenne t den! Grrrr! Min mann he ikje ennå komt heim... han komme ikkje heim på lenge ennå... hadde besøk... (han he gård ca.25 min herfrå, kor me bygge hus. men e nå der han tilbringe dage å kveldan).... så eg går å legge meg aleina, som vanli! Natta! Lykke t imårå! send meg en pm hvis du vil få ut mer irritasjon! [;)]

Takk det samme [:D]

Rart mannfolk ikke skjønner at det er viktig med litt kvalitetstid sammen.

ORIGINAL: theGirlnextdoor

Hahaha.. godt å vite at man er flere vettu [8D] 

(har nemlig hatt en fyllesjuk mann hjemme i dag, og det er ikke noe mer irriterende enn det, spesielt når
jeg skal på nattevakt, og han har sovet i hele kveld [:'(])

ORIGINAL: theGirlnextdoor

Hahaha.. godt å vite at man er flere vettu [8D] 

(har nemlig hatt en fyllesjuk mann hjemme i dag, og det er ikke noe mer irriterende enn det, spesielt når
jeg skal på nattevakt, og han har sovet i hele kveld [:'(])

Ja, det er ikke nok at mannfolka er borte den kvelden de er på fest. De bruker hele dagen etter på å komme seg på også [>:]
Selv er jeg aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaldri syllefyk [X(][8D]

Hadde mannen min oppført seg sånn- hadde han ikkje vært mannen min... Sånt vil eg ikkje akseptere. Kanskje eg er litt "kjærring" men har man samboer/ektefelle/familie, så må man jaggu prioritere de!!

Lykke til, håper han skjerper seg!

*KLEM*

ORIGINAL: kasandre

Hadde mannen min oppført seg sånn- hadde han ikkje vært mannen min... Sånt vil eg ikkje akseptere. Kanskje eg er litt "kjærring" men har man samboer/ektefelle/familie, så må man jaggu prioritere de!!

Lykke til, håper han skjerper seg!

*KLEM*

Han har alltid vært over sosial. I perioder har han behov for folk rundt seg hele tiden. Jeg er veldig lite sosial igjen, så for meg blir det selvfølgelig litt mye å ha besøk hver dag. Men de siste to ukene har han vært ekstrem. Regner med det er pga at han har hatt ferie, og kjeda seg på dagtid mens kompisene hans, og jeg har vært på jobb. Så det blir vel bedre igjen nå når han kommer seg ut i arbeid igjen [:)]
Han sa unnskyld i dag, så fikk vi snakket litt om det [:)]

Back
Topp