lei meg

henna

Glad i forumet
[:(] Fikk vite at min bestefar døde for to timer siden.
Å det verste av alt er at jeg er hjemme alene pga at min kjære samboer er på jobb og blir borte til i morgen. Huff er ikke noe gøy å være alene hjemme akkurt nå.[:(]

[:(][:(]nei huffameg, det var ikke hyggelig og høre...huff, han får ikke dratt fra jobb alikevel da? eller kanskje han jobber langt unna?
huff, håper det går bra med deg..sett deg og prat masse i tlf eller sitt her..huff huff...[:(][:(]

Uff så leit. Kondolerer.
Ikke noe særlig å være alene når man får en sånn beskjed. Har du ikke noen du kan ringe som kan komme over en til den en tur, eller noen du kan prate litt med på tlf så du ikke føler deg så alene.

ORIGINAL: *Marianne*

Uff så leit. Kondolerer.
Ikke noe særlig å være alene når man får en sånn beskjed. Har du ikke noen du kan ringe som kan komme over en til den en tur, eller noen du kan prate litt med på tlf så du ikke føler deg så alene.

Signerer og sender deg en trøsteklem

[&:] Han kjører vogntog å var akkurat dratt da vi fikk beskjed.
Men han kom tidligere hjem enn forventet, kom på dagen i dag i stedenfor på kvelden.
Tusen takk til de som har svart meg.

Huff så leit[:(] kondolerer,håper du holder ut te i morra når din kjære kommer

Huff, kondolere![:(] Bra at han kom seg hjem tidligere værtfall, så slipper du å være alene..

[:o][:o]huff da kjære deg...er lei meg.. huff
håper det går bra med deg..kanskje noen kunne kommet til deg..hmm.. 'legger ved' en stoor trøsteklem

Back
Topp