lei meg..

Lotus4_2

Gift med forumet
Juli13-jentene
jeg og sambo er på husjakt for tiden. Reist litt på forskjellige visninge og husene har vært så som så. Men i går når vi kom kjørene inn på tomten til huset var bare ALT rett..... Her lå huset vårt. Alt var perfekt. Beliggenhet, utsikt standar størrelse osv...
Var allerede kommet inn et bud på 2.8 mill. prisantydning 3.180 mill. vi slengte oss med på 2.9 mil. seff kom det mot bud på 3 mill , så da sa vi 3 050 000. gikk laaang tid før det kom et nytt mot bud på 3.1 mill. da slo vi inn siste rest vi hadde å gå på 3.2 mill.. kl 20 00 stod budet til. så de hadde en time på seg... 19.56 ringer megler å sier at det er nok et motbud.............. 3 250 mill...! Vi hadde desverre ikke mer å gå på. eller det vil si vi ønsker ikke å låne mer da vi har lyst til å ha litt råd til noe utenom lån og.
Ble et kjeeeedelig innlegg dette her, men jeg kjenner jeg er meeget skuffet og lei meg for at vi ikke fikk dette huset.. kommer aldri til å finne et slikt hus igjen.. ikke til den prislappen iallefall..

Off så kjedlig da!!
Men får tru at "everything happens for a reason", og snart dukker drømmehuset opp!!!

Huff så kjedelig! *klem*  *krysser fingrene for at et nytt drømmehus dukker opp for dere* [;)]

...vi får ikke kjøpt oss hus vi, pga en betalingsanmerkning sambo har på gammel gjeld takket være det kvinnehelvete av en x han har! [:(][:(] Bankene vi ikke gi oss lån før den anmerkningen er borte.

Åhh så utrolig kjipt [&o]

Det samme skjedde med oss for 2 år siden.. Fant akkurat det vi lette etter i 1 år, og vi bare visste vi ville ha huset med en gang vi gikk inn døren, men gikk ikke veien for oss heller gitt !

Nå får vi plutselig ikke lån på like mye lenger, så nå kan vi jo bare glemme det..

Klem!

Ååååårh så utrolig kjipt da[:'(]. Skjønner godt at du er lei deg, det hørtes jo ut som dere var ganske nærme, så det må ha vært en nervepirrende prosess...
Håper dere finner drømmehuset en annen plass da, det finnes heldigvis flere flotte hus, og nå fremover våren kommer det nok mer til salgs. Fortsatt lykke til i husjakten!

Å, jeg kjenner følelsen!!! Vi vant budrunden på drømmehuset vårt, og så ble det tatt på forkjøpsrett etter 1,5 uker!!! Jeg var helt på felgen! Men, så fant vi dette huset, og nå i ettertid er jeg så utrolig lykkelig for at det gikk som det gikk! Vi har et hus med bedre beliggenhet, nyere opp-pusset, flere barn, osv. DETTE er drømmehuset! Og i tillegg var det 400 000 billigere[;)] vi gikk på visninger i et halvt år før vi fant vårt. Svogeren min med familie gikk på visninger i tre år... En eller annen gang klaffer alt, og drømmehuset blir deres[;)]

Kjenner følelsen jeg oxo ja....
Men her er vi så drittleie av å gå på visning så når det plutselig ble ledig en tomt rett ved her vi bor slo vi til og nå skal vi bygge drømmehuset isteden.... digg ja....

Back
Topp