Lei meg i dag

MAHO78

er endelig mamma:)
Januarhula 2014
Hei alle sammen! Eg har brukt babyverden ein god del i løpet av mine 5 år som prøvar, men sjeldan eg har logga inn og skrive innlegg. Eg har PCOS. Vart gravid rett før eg skulle starte med hormontabl i nov 07, men enda i SA i veke 6[:o]. Prøvde deretter fleire hormonkurar utan suksess. Har nettopp hatt mitt 2. ICSI no som dessverre vart neg. Testa neg. i går som var testdatoen og fekk blødning i dag. Utrulig frustrerandes! Hadde håpt at denne gongen skulle alt gå bra, men den gang ei.. Legane gav meg veldig gode odds denne gongen. Sist vart kun 2 av 7 egg befrukta og kvaliteten på dei 2 var ikkje topp. Denne gongen vart 6 av 6 egg befrukta og alle var av bra kvalitet! Har fått satt inn 2 egg no begge gongane. Men får trøsta meg med at eg har 4 egg i 2 røyr på frys! Får satse på gullegget ligg der og helst at eg får det ved neste innsett som sanns. vert i nov. Får bite tenna saman og stå på vidare! Det er lite anna å gjera. Men er litt ekstra pyton no når fleire av mine venninder ventar nr to el tre. Er sjølvsagt glad på deirans vegne, men kunne det ikkje ha blitt min tur og no då! Det SKAL snart bli min tur og! Det må eg berre tru på! Lykke til til alle deko andre der ute som får ass. befruktning! STÅ PÅ!

Back
Topp