LEI LEI LEI!!!!

jessie

Blir kjent med forumet
Nå er det to dager til termin og nå er jeg dritt lei!!!! Har hatt så mye annet å henge fingrene i de siste mnd at jeg ikke har hatt tid å tenke på fødselen, pluss at jeg også har gruet meg litt. Men nå når julaften er over (det var en dag jeg IKKE ville ha på) begynner jeg å bli kjempe rastløs! Ser liksom etter slimproppen hver gang jeg går på do og det er ikke få ganger i løpet av dagen!! Flere som har det sånn nå?

FLERE SOM HAR DET SÅNN??
kjære du vent te du har gått 10 DAGER over tiden!!
for d har jammen eg[:@]
holde på å klikke. ser i do kver gang men d e jo isje vits for der e dor jo ingenting!
kjenne itte vondt i magen men d e for d eg har spist for mye eller for lite eller ikke spist i d heila tatt
eller for d eg site skjeift
eller for d hu snur seg i magen min
å nå e hu jo så svere at dor ikke e plass snart
at hu ikke bare komme ut heller!
mye bedre plass her ut!
så ja eg vet kossen du har d! og eg føl me dg!! håpe du får snart[:)]

Uff,føler med deg...Men nå har du nok ikke mange dagene igjen uansett,for du blir vel satt igang 14 dager over!?[8|]
Er det din mage på bildet eller?

skal te jordmor i dag så eg håpe på henvisnig te sygehuset i kveld.. ja min mage[:)]

så flott du er!! Vet hvordan du har det. Gikk ti dager over med førstemann. Det eneste jeg kan si til trøst ( som sikkert mange andre har sagt før meg) er at nå skjer det jo når som helst! kanskje i natt, kanskje i morgen. Lykke til i alle fall.
Stoor forståelsesfull klem fra meg.

Jeg føler med deg selv. Gikk 10 dager over med nr 1 og det var ikke gøy. Så vi prøvde litt sex og da gikk slimproppen og vannet gikk ca 12 timer etter det igjen. Kanskje flaks, men fy og deilig.
Klem

vi har sex. går turer. vasker gulvet. drikker te. eg gjør alt som liksom ska hjelpe. tror ikke hu komme før hu e klar å ennå litt te!
[:)] får bare vente. men ordene dere skriver hjelper noe helt sinnsykt.. overtid e no dritt.. takk jenter[:D]

Du skal iallefall være stolt over magen din!!![:D] Sånn skikkelig gravid mage...
Ja,jenta di kommer nok når ho er klar-men er jo lov å prøve å gjøre ting for at ho skal komme ut NÅ!
Har dere prøvd å kjøre dere en tur på humpete landevei da!?Skal visst kunne kjøre sånn at vannet går da...[;)]

ja det går liksom ann å se atdet blir en liten prinsesse[:)] Star83 er det deg på bilde?
jeg og typen var og ok mange bilder på termin datoen.
Kommer nok ikke til å angre på det.
Nei vi har ikke kjørt noe hompe tur pgr av at vi har ikke kommet så langt å fått oss lappen enda[8|]

Back
Topp