Etter 4 dager på rad med familieselskap er jeg til slutt blitt veldig lei av å bli kalt tykk og feit. Synes det var bare morsomt de første gangene. Vet jo at de poengterer at jeg er gravid, men etter i går fikk jeg virkelig nok. Var flere som lo og lurte på om jeg skulle få babyen snart, pluss en kraftig overvektig svigermor som hele tiden sa jeg var blitt større enn henne.
Jeg var normalvektig før graviditeten og er godt innenfor normalen på vektoppgang og mål (er 25+6), men etter kjempe mange bemerkninger begynner man jo å lure på om man ser ut som et vandrende freakshow.. Dro hjem etter fest i går og følte meg forferdelig (kan også være en del hormoner som trer inn men). Nå er jeg glad det ikke blir noe mere familieselskap før nyttårsaften!
Noen fler som kjenner på dette?
Jeg var normalvektig før graviditeten og er godt innenfor normalen på vektoppgang og mål (er 25+6), men etter kjempe mange bemerkninger begynner man jo å lure på om man ser ut som et vandrende freakshow.. Dro hjem etter fest i går og følte meg forferdelig (kan også være en del hormoner som trer inn men). Nå er jeg glad det ikke blir noe mere familieselskap før nyttårsaften!
Noen fler som kjenner på dette?