Lei eller kos??

Jeg syns d er kos å være gravid, og alle sparkene fra snuppa..men er dritt lei, at d er nesten ingen klær som passer lengre..så skal bli godt å få ho ut, sånn at jeg endelig kan ha på meg det jeg vil..
Men syns jo at 31uker har gått fort, så satser på at dem 9siste oxo går fort.

jeg er dritt lei[:o] er lei å ha konstant ondt i bekkenet,og ryggen[:o][:o]
når jeg var like langt på vei i dem andre 2 svangerskapene hadde jeg ikke 1 plage og det var en drøm.!!!
nå vil jeg bare bli færdig[&:]
har ei på snart 3 år som er blitt veldig krevende og ikke minst trassig..og det er tungt..
er i dusjen før å lindre på smertene opptil flere ganger i løpet av dagen....
så for å være helt ærlig er jeg som sagt dritt lei,...
huff, mye klaging nå[8D]

godt å høre det ikke er bare meg som er lei da he he.. er ikke ensom på den fronten[;)] mannen satt å så på noen bilder fra pcen nå fra i sommer og syden også sier han.,,., ja ser forskjell på deg ja. ehhh hva mener du? du er litt fyldigere nå.. men det er jo normalt da.. ro ro ro din båt!! Føler meg ikke fresh her nå akkurat [8|][8|]

jeg er ikke lei, men orker virkelig ikke mer!! magen verker og jeg har det ikke bra som dere vet! men SKAL prøve å holde ut liiitt til! så lenge som mulig må jeg! på onsdag skal jeg på kontroll på kk, og da kommer jeg til å bare gråte og gråte, og den 24 eller 28 april, husker ikke, skal jeg snakke med en jordmor og en fødselslege, og håper de tar meg på alvor snart.. er heeeeeelt utslitt.. null søvn, ingen overskudd, og voooondt. gråter dagen lang, ingen matlyst, går bare ned i vekt, og bekkenet er håpløst, klarer omtrent ikke å gå med krykker engang lenger... Skulle ønske så inderlig at jeg kunne nyte ett svangerskap, for forrige var også grusomt, men ikke så gale, men neida... jeg har bare uflaks. DRITT CROHN OG DRITT KIRURG SOM IKKE GJØR EN SKIKKELIG JOBB! tørr jo ikke å ta noe smertestillende når jeg leser hva det kan gjøre, og vil ikke skade babyen min. blir baare forvirret av legene jeg!

Jeg har mange plager og mye vondt, men samtidig er jeg så ufattlig takknemlig for at jeg er gravid og kan bære fram dette barnet. Det er så stort å kunne få en slik gave. Jeg håper prinsessa holder seg frisk og fin inni magen og er klar for å komme om 8 uker [:D]Prøver å nyte dette tross vondter.

jeg koser meg med graviditeten [:D][:D]
Det er deilig å få lov å slippe ut magen[;)]
Det er deilig å slippe enkelte ting fordi man er gravid(tømme kattedo feks)
Det er deilig å kjenne at det romsterer i magen
det er deilig å kjenne at våren er i annmarsj
Det er nydelig å kose og dulle med kun ett barn[;)]

har mye vondt[:(] gleder meg til å bli bedre.. om d blir rett etter lille kommer til verden er usikkert, men bedre blir d sikkert[:)]

begynner å bli lei no ja.. hadde bestemt meg for å nyyyte dette svangerskapet, dei 2 jentene eg har fra før har eg jo bare annakvar veke, så desse 9 mnd var vår siste sjanse til å kun vere kjærestar annakvar veke... Har derfor på ein måte grudd meg litt til å føde, for det blir litt av ein overgang å bli fulltidsmamma igjen, samtidig som eg blir 3-barnsmamma annakvar veke..
Men no har det begynt å bli såpass med plager, at eg GLER meg, først og fremst til å få kroppen for meg sjølv igjen!! Det er jo sjølvsagt kos å kjenne spark og sånn.. men det er IKKJE kos å vakne kvar ein gong ein skal snu seg i senga, måtte på do kvar gong ein snur seg, smerter i bekkenet, armar som visnar vekk same kva stilling eg ligg i, vere i elendig form, etc etc..

Gler meg til å trille på laaange trilleturar med bebis i ny vogn, og komme i form igjen [:D]

ORIGINAL: eilejoha

Jeg er rett og slett møkk lei.  Jeg gleder meg vanvittig til han kommer ut osv, men er lei vektøkningen, kviser, trøtthet, ikke kunne gjøre noe,ikke kunne spise det en vil,  bekkenproblemer og vondter her og der. For ikke snakke om alle bekymringer, ikke føle seg attraktiv ovenfor sambo, for ikke å snakke om å ikke få nytt hverandre fullt ut. Gud som jeg gleder meg til et realt ....... ja... dere vet.. [8|]

så for min del så er jeg nå mentalt ferdig med å være gravid, men han får holde seg inne litt til selvom jeg er lei.. hehe.. Alt for babyen [:D]

Signerer denne ja[;)]

Her vil jeg si at det er både og.. har kose dager, men desverre har jeg også lei-dager. Koser meg max når huset er shinet, klærne vasket og brettet, nydelig vær ute og alle er i godt humør. MEN, de dagen det ikke er slik (virker som det er ganske ofte..) så er jeg så lei. Jeg klarer ikke å styre så mye sjøl, ondt i ryggen og fotene, bekkenet er vond som F..., passer jeg ikke på så har jeg smerter fra helvete. Må gå med omtrent de samme klærne, jeg vil pynte meg av å til, men det blir bare tull med det. Når det er nydelig vær, slik det har vært i det siste så vil jeg bare ut å kose meg. "alle" drar på skuterturer og isfiske..... mens jeg må sitte på trappa bare... [:'(][:'(]

Men jeg har lært meg å fokuser på kosen heller... Elsker å ligge på ryggen og ha tlf på magen, setter på musikk og kan se at babyen begynner å røre på seg. DET er favoritt aktiviteten min. Noe min datter også elsker å se og kjenne på...
For å ikke å snakke om at det ikke er så altfor lenge igjen, 10 uker er jo omtrent ingenting...[:)][:)]

Men lista over bekymringer er lang...noe jeg ikke tar her nu..

Litt begge deler her [:)] Kommer ann på humøret mitt [8D]

Det er mest kos, men jeg skal innrømme at jeg gleder meg til å være ferdig [:)] Bare 8 uker igjen til termin nå [:D] 7uker hvis han gjør som storebror (noe vi satser på at han gjør [;)])

Stort sett er det bare kos enda[:)] har lite eller ingen plager, formen er fin og kroppen fungerer godt. Priser meg lykkelig over ei god seng som gjør at jeg sover godt hele natta og vitaminer og mineraler som gir meg overskudd og dermed godt humør[:)] Nå er dette variabelt selvsagt, men jeg må si jeg koser meg ja, nyter magen og sparkene som stadig blir sterkere[:)]

Har 9 uker igjen til termin og er veldig glad for hver en uke, for jeg føler meg faktisk ikke helt klar for å bli mamma igjen enda. Har masse tanker og vonde følelser rundt alt som skjedde i fjor og ja, 9 uker kommer godt med for modningen for å si det sånn...

Begynner å bli litt lei ja.. Mest fordi alt er ubehagelig , går ikke ann å sitte eller ligge godt lenger!!
Meeen, så er det jo sååå kos når det begynner å romstere inni magen og det buler ut her og der[:)] Gleder meg masse til å bli kjent me den lille jenta som ligger inni der

Her er det litt begge deler.. Det er veldig kos å være gravid, jeg elsker å kjenne at det beveger seg i magen, men det er jo så vondt. Bekkenløsning er noe dritt, enkelte dager klarer jeg ikke å gå med det samme jeg står opp. Det er vondt å ligge, uansett hvor og jeg får ikke bevegd meg noe særlig. Savner å gå en tur, ta en vakt på jobb, ha nok energi til å faktisk gjøre noe ordentlig. Kunne tenkt meg å rydda i garasjen og stelt i hagen, men det går ikke.
Må si jeg gleder meg veldig til at hun kommer ut[:)]

Jeg synes det er veldig kos å kjenne bevegelsene i magen, og å ha en mage jeg ikke skammer meg over. Også stopper det der.. Jeg føler meg så "Ferdig" med å være gravid for denne gangen.. Masse nedpress, mye vondter og en veldig vond rygg.. og en super aktiv 2 åring...

Syntes det for det meste er kos, men må også innrømme at jeg gleder meg til å få "tilbake" kroppen min [:D]
At det ikke er så vanskelig å vite hva man skal ha på seg og ikke føle seg helt jævlig...

Kjenner jeg er enormt lei nå ihvertfall.. [&o] men er fortsatt ca 4 uker til han får komme hvis han vil. Er lei av å ha vondt nå, og å føle meg slapp og sliten. Gleder meg til å møte lille gutten min. [:)]

er så lei at jeg ikke har oooord for det! men har vært et tøft svangerskap både fysisk og psykisk og gleder meg til å bli ferdig og aldri mer bli gravid! hehe

Back
Topp