Lei eller kos??

connie83

Forumet er livet
er dere lei enda eller synes du det forsatt er kos å gå gravid??

jeg personlig blir deppa og tenke på at det er litt over 10 uker igjen[8|] ikke pga mage for den er jo koslig den maed alle spark osv men pga bekkenet, dårlig med søvn, hodepine,slitsomt med stor mage og ei litta ei på 14 mnd som krever masse.... jeg gleder meg til å bli ferdig lissom..jeg som gledet meg og lovet meg selv at jeg skulle nyte svangerskapet neste gang, men klarer det ikke he he[8|] men er sikkeet fordi det ikke er så lenge siden jeg gikk gravid heller!! Vil selvfølgelig ikke at prinsen skl lomme nå for det er jo alt alt for tidlig, men håper bare ukene flyr av gårde[;)][;)]

Nei syns ikkje det e so kos lenger no som magen bjønt å bli stor.. Ej he en 3 åring so he blitt en 1 åring i løpe av dei siste dagane, bekkenet e føkka og lite me søvn.. So no e ej bære dritlei[8D] Ha vør digg om ej kunna bære gått i hi fram til terminen!! I morga skal Lukas til pappan sin å ver der nokken daga, so håpe ej fe slappa av litt da, men he en tendens til å bli rastlaus når han e vekke..[&:]

La tid flyge jah, pliiiis[;)]

Det er jo kjempe kos med magen. Men det begynner å bli veldig tungt. Har også ei snuppe på snart 3 år. Og hun krever sitt.. Meeen, jeg tenker jo at det blir mer slit med en liten en i tilegg, bare på en annen måte. Jeg er litt lei av å ha så innmari vondt i bekkene til en hver tid, og ikke få sove, og nesten ikke klarer å gå til tider. Så gleder meg til å få ut lille bebisen her også ja[;)] Men prøver så godt jeg kan å nyte tiden jeg har igjen.

Jeg er også drittlei..
Har også problemer med bekkenet, og har ei lita frøken på 1,5 år som til tider er svææææææææært oppmerksomhet- og bæresyk..

Er veldig lei av å må få hjelp til pass av gutten min.. føler meg veldig hjelpesløs til tider og sint når jeg får "for mye" ansvar, at ingen skjønner hvor krevende det er på kroppen.. Liker ikke å be om hjelp og humøret blir ofte veldig dårlig [&o]
Har maks 11 uker igjen minimum 8 (usikker termin og planlagt ks), håper de går fort eller at gutten min får barnehageplass slik at jeg kan fokusere på det jeg burde  [:)]

Jeg har egentlig begynt og bli litt "lei"(blei litt sånn etter jeg blei satt så mye tilbake),men nå som vi vet at dennis må ut før tiden mest sannsynlig så skal jeg nyte den tiden jeg får ha han inni magen min[:)]

ORIGINAL: connie83

er dere lei enda eller synes du det forsatt er kos å gå gravid??

jeg personlig blir deppa og tenke på at det er litt over 10 uker igjen[8|] ikke pga mage for den er jo koslig den maed alle spark osv men pga bekkenet, dårlig med søvn, hodepine,slitsomt med stor mage og ei litta ei på 14 mnd som krever masse.... jeg gleder meg til å bli ferdig lissom..jeg som gledet meg og lovet meg selv at jeg skulle nyte svangerskapet neste gang, men klarer det ikke he he[8|] men er sikkeet fordi det ikke er så lenge siden jeg gikk gravid heller!! Vil selvfølgelig ikke at prinsen skl lomme nå for det er jo alt alt for tidlig, men håper bare ukene flyr av gårde[;)][;)]

samme her[:'(]

Jeg er lei pga at sykdommen jeg har tar all energien min så jeg får ikke tid til å kose meg med å være gravid..

Jeg er ikke lei enda, jeg.

Magen er der såklart, men jeg klarer fint å bære den og jeg takler de smertene jeg har ganske greit også. Blir nok verre etterhvert tenker jeg, men enn så lenge så er det kos å gå gravid. [:)]

Jeg er rett og slett møkk lei.  Jeg gleder meg vanvittig til han kommer ut osv, men er lei vektøkningen, kviser, trøtthet, ikke kunne gjøre noe,ikke kunne spise det en vil,  bekkenproblemer og vondter her og der. For ikke snakke om alle bekymringer, ikke føle seg attraktiv ovenfor sambo, for ikke å snakke om å ikke få nytt hverandre fullt ut. Gud som jeg gleder meg til et realt ....... ja... dere vet.. [8|]

så for min del så er jeg nå mentalt ferdig med å være gravid, men han får holde seg inne litt til selvom jeg er lei.. hehe.. Alt for babyen [:D]

Og jeg er bare SÅÅÅÅÅ glad for at Marcus er 9 år og "klarer seg selv"..

Jeg er ikke lei av magen og av å være gravid. Men er kjempe lei av å vente på han nå. Også er jeg litt lei av at alt er tungt og vanskelig og at jeg får kynnere og vondt i ryggen, men jeg overlever det foreløpig. Men om 4 uker er det fritt frem til at han kan komme altså:D

Jeg synes det fortsatt er kos å gå gravid. Synes tiden har gått fort. På onsdag er jeg like langt på vei som jeg var da førstemann ble født. Håper å gå litt lenger denne gangen, noe som det ser ut til at jeg gjør. Men vet jo aldri. Hadde jo ingen tegn på fødsel før storebror kom heller. Men jeg føler meg iallefall ikke ferdig med å gå gravid. Synes det er fint jeg har igjen noen uker til, selv om jeg gleder meg til å møte lillegutt.

Formen er mye dårligere nå, enn sist. Mye mer sliten og det er vanskeligere å bevege seg. Ser ut som jeg begynner å få svangerskapsforgiftning også. Ligger akkurat på grensa, så skal inn på ekstra kontroll på fredag og se om det har skjedd noen endring. Så får se hvordan det går da, men hvis formen skal gå nedover frister det ikke med overtid:P Så er nok ikke lenge før jeg blir lei

Eg tykkjer det berre er stas og gå gravid!
Men kan tenke meg til at det er litt meir strevsamt når man har fleire småttisar som spring mellom beina på ein..

Dette er min første, og eg nyt kvar ei beveging.
Prisar med lukkeleg, då eg har vore kjempeheldig.. har så å sei ingen plager, bortsett frå halsbrann og lite energi.
I og for seg har heile svangerskapet gått altfor fort, og eg håpar nesten at dei siste 9  vekene no går saktare enn dei føreståande. Dog, DETTE kan fort endre seg når det nærmar seg slutten kan eg tru[:D][:D]

Ja, som deg, Connie. Liker magen og sparkene. Det er kos[:)]

Men så har jeg en gutt som blir ett år nå til søndagen. Og det er ikke bare-bare å gå hjemme med han nå nei. Bekkenløsning har jeg også fått. Det hadde jeg ikke sist!

Men dette er mest sannsynlig siste gangen jeg går gravid, så jeg "nekter" å innrømme at jeg er lei når folk spør[8D] Biter tennene sammen om nyter det hele[8D]

Her er det bare kos, nyter å gå gravid og koser meg masse med magen!( selvom jeg ser ut som en hvalross) Sambo synes jeg er like attraktiv som før, så han er bare storfornøyd med den gravide kroppen. Har egentlig ikke hatt noen plager i svangerskapet. (blir vel nesten som å banne i kjerka dette, hehe). Har vært bittelitt sliten til tider på ene siden av ryggen hvis jeg har belastet den for mye, men med litt trening og tøying har det forsvunnet fort. Småtrøtt og mindre energi til tider selvfølgelig, og puster og peser meg opp trapper/oppoverbakker, men ikke noe som setter noen store demper på humøret.

Satser på at jeg kommer til å nyte de 9 siste ukene også, selvom det helt sikkert vil bli tungt på slutten og at når jeg nærmer meg termin så er nok jeg lei også![;)]

ORIGINAL: eilejoha

Jeg er rett og slett møkk lei.  Jeg gleder meg vanvittig til han kommer ut osv, men er lei vektøkningen, kviser, trøtthet, ikke kunne gjøre noe,ikke kunne spise det en vil,  bekkenproblemer og vondter her og der. For ikke snakke om alle bekymringer, ikke føle seg attraktiv ovenfor sambo, for ikke å snakke om å ikke få nytt hverandre fullt ut. Gud som jeg gleder meg til et realt ....... ja... dere vet.. [8|]

så for min del så er jeg nå mentalt ferdig med å være gravid, men han får holde seg inne litt til selvom jeg er lei.. hehe.. Alt for babyen [:D]

Jeg signerer også denne, akkurat som jeg skulle sagt det selv.

Nei, er drit lei av alle plagene[&o]
Med Leander var alt som e drøm, og det trodde jeg jo at denne gangen også kom til å bli.
Skal aldri ha flere tette unger oppå hverandre hvis det er slik kroppen skal bli..
Syns det er kjempe dårlig av meg selv å si at jeg er lei, for litt dårlig samvittighet[&o] Så jeg gleder meg enormt til lillegutt kommer ut[:)]

både og, koselig med magen men det er tungt da. skal bli godt å få vekk magen, vondtene fra bekkenløsning og kunne bevege meg fritt. men nyter litt tiden jeg har igjen med 2 barn , blir nok travelt nok med 3..

Har vært lei ganske lenge nå... Men det er nok fordi jeg har funnet ut at porselenen på badet ikke er vakker, og jeg fatter ikke hvorfor jeg må studere den nesten hver dag???
Ellers er jeg kjempe stolt over å være gravid, og nyter hvert sekund. Elsker å vise frem magen min [:D] Gleder meg veldig til å få hilse på leieboeren, og til å nyyyyyte voksenkosen igjen. Kommer liksom ikke helt nær sambo lenger [8|]

Jeg har egentlig hatt et slitsomt svangerskap med kvalme og oppkast de 4 første mnd, som så ble erstatta med bekkenløsning, men det er først nå jeg begynner å føle meg gravid. Det er nemlig de siste ukene magen min har begynt å vokse. Tidligere har det bare sett ut som jeg har vært smålubben (er overvektig fra før av).
Så jeg har tenkt å nyte de siste ukene og strutte med magen i vårværet selv om jeg har litt vondter [;)] Og jeg er så absolutt ikke klar for å bli mamma heeelt ennå... H*n får holde seg der inne i noen uker til gitt!

Back
Topp