Jeg bruker libresse nå, og de bindene er supertynne! Merker de nesten ikke engangHadde libresse i skapet hjemme og det ble mye bedre med en gang, så da avventer jeg tena![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bruker libresse nå, og de bindene er supertynne! Merker de nesten ikke engangHadde libresse i skapet hjemme og det ble mye bedre med en gang, så da avventer jeg tena![]()
Eg brukte livresse nattbind i begynnelsen (etter eg var ferdig med de bindene eg stjal fra sykehuset) synes de tok så lite, følte eg måtte bytte hele tiden, er det bare meg?Jeg bruker libresse nå, og de bindene er supertynne! Merker de nesten ikke engangbrukte alltid always før.
Det kan godt hende altså. Her kommer det så utrolig lite, så er på kanten til at det hadde holdt med truseinnlegg bare. Bare at de er for små.Eg brukte livresse nattbind i begynnelsen (etter eg var ferdig med de bindene eg stjal fra sykehuset) synes de tok så lite, følte eg måtte bytte hele tiden, er det bare meg?
Har blitt mye bedre med Libresse! Må legge til at jeg har sluttet å blø, men må bruke noe i tilfelle jeg begynner på igjen. Husker sist at det stoppet litt og så kom det fort tilbake.Jeg bruker libresse nå, og de bindene er supertynne! Merker de nesten ikke engangbrukte alltid always før.
Ja her går det veldig opp og ned. Kan gå lang tid uten noe og så plutselig kommer det mer, så tør ikke slutte enda.Har blitt mye bedre med Libresse! Må legge til at jeg har sluttet å blø, men må bruke noe i tilfelle jeg begynner på igjen. Husker sist at det stoppet litt og så kom det fort tilbake.
Jeg bruker libresse nå, og de bindene er supertynne! Merker de nesten ikke engangbrukte alltid always før.
Litt rart for jeg har alltid vært motsattSverger også til Libresse! Mye bedre enn always![]()
Har liksom aldri tenkt helt over det før egentligSverger også til Libresse! Mye bedre enn always![]()
TakkHuff, høres veldig frustrerende ut! Alle medfølelse til deg!! Får i hvert fall håpe det bare går oppover i hvert fall! Klem til degForresten, å ytre frustrasjon når man har det sånn er faktisk Ikke syting!
Litt rart for jeg har alltid vært motsatt![]()