Lei av at folk kommenterer størrelsen på magen

Synes vi stort sett er for nærtagende jeg. Rett og slett. De fleste av oss bærer et ønskebarn. Vi er i lykkelige omstendigheter hette det vel før. Folk kommenterer at de ser det på ulike måter, noen kanskje på litt mer ubetenksom måte enn andre, så er det slett ikke galt ment. Jeg er helt sikker på at de fleste mener det bare positivt. De ser at barnet vokser og trives og tror faktisk vi bli glade for å høre at de ser det. Og det burde vi også bli!

Synes vi stort sett er for nærtagende jeg. Rett og slett. De fleste av oss bærer et ønskebarn. Vi er i lykkelige omstendigheter hette det vel før. Folk kommenterer at de ser det på ulike måter, noen kanskje på litt mer ubetenksom måte enn andre, så er det slett ikke galt ment. Jeg er helt sikker på at de fleste mener det bare positivt. De ser at barnet vokser og trives og tror faktisk vi bli glade for å høre at de ser det. Og det burde vi også bli!
Da er det helt innafor å ordlegge seg med andre ord enn feit og tjukk.

Er enig med deg. Selv om folk seff går over grensa når de bruker ord som tjukk og slik. Men stort sett blir jeg litt ...hmm... er jeg _for_ lite nærtagende?? når jeg leser at folk reagerer så på det ene og det andre. Men vi er forskjellige alle sammen, og har ulike sett med persepsjoner som gjør at vi reagerer ulikt. Men tror at mange for sin egen del kunne tatt i mot med litt mer positivt filter. Det var det noen som sa til meg en gang, at man kan i mange tilfeller velge hvilke måte man tar i mot folk på. Da får man et finere liv. Og jaggu var det ikke noe sant i det. ❤️

Den å ta på forstår jeg ikke, de tar jo aldri på magen ellers! Grøss! Er vel en gitt fare for at jeg hadde slått om noen tok på meg!
Haha samme her! Så får håpe de holder seg unna denne gangen også ;)
Familie, venner og kollegaer har jeg derimot ingen problem med da for de pleier å raskt ta over magen og heller komme med positive kommentarer, heldigvis ikke helt enda men det kommer vel om en 2 mnd tid antar jeg :p

Jeg føler meg som en kule og veldig mye større mage enn med førstemann på denne tiden, så forstår godt om folk tror jeg er fødeklar snart :eek::rolleyes:

selv blir jeg sykt overrasket over speilbildet. Men jeg har jo andre bekjente som er kortere på vei (flere mnd) og større enn meg igjen, så folk må jo bare innse at man ser forskjellig ut og slutte å kommentere så voldsomt på individuelle størrelser. :)

Skjønner ikke hvorfor folk absolutt skal kommentere alt hele tiden :dontknow

Har hvert heldig med lite kommentarer, men bruker store klær! Og har da også sluppet unna fremmede som absolutt skal ta på magen o_O
Men større nå enn jeg var før eldste kom, kun rart for min del for var ikke stor da i det hele tatt, er vel mer normal nå egentlig

Tar på magen o.o fremmede?!
What. Ingen som har tatt på magen min uten å spørre, og fremmede har i alle fall ikke gjort det o.O
Da er det innafor å dytte dem kraftig unna.....

Tar på magen o.o fremmede?!
What. Ingen som har tatt på magen min uten å spørre, og fremmede har i alle fall ikke gjort det o_O
Da er det innafor å dytte dem kraftig unna.....
Hatt flere venninner oppleve det, selv har jeg hvert heldig men vil ikke ha fremmede ta på meg sånn uansett o_O

Back
Topp