Joppa, mamma til to
Første møte med forumet
Heisan
Er det flere som hele tiden får kommentarer som f.eks. «hei tjukken», «oi så svær du er blitt» «babyen må være kjempe stor», «må være tvillinger det der» osv..
Er helt normalt stor, er 23+2, gått opp 5 kg
Skjønner ikke hvorfor folk ikke kan tenke over hvor frekt og unødvendig det egentlig er å komme med slike kommentarer
Er det flere som hele tiden får kommentarer som f.eks. «hei tjukken», «oi så svær du er blitt» «babyen må være kjempe stor», «må være tvillinger det der» osv..
Er helt normalt stor, er 23+2, gått opp 5 kg
Skjønner ikke hvorfor folk ikke kan tenke over hvor frekt og unødvendig det egentlig er å komme med slike kommentarer
Vertfall sist svangerskap, da fikk jeg konstant høre at det måtte da være to stk inni der.. Min gravid mage var også større enn min venninne som hadde termin en mnd før. Men så er jeg også større enn hun ..
» osv, så sier jeg bare at «ja jeg kommer til å bli svær denne gangen!». De to andre har jeg nok bært mer innover, fikk ganske små mager med de, mens denne gangen er jeg stor allerede! Men, etter å ha kommet tilbake på jobb etter 3 mnd sykemeldt pga hyperemesis og en kollega (egentlig en lærling, mann i 40-årene!!!!) spurte om jeg var sikker på at det ikke er trillinger, kjente jeg at jeg ble litt oppgitt