Lei av å vente...

MarieNV

Andre møte med forumet
Er det noen som har noen tips som skal hjelpe på i å få igang fødselen??
Har prøvd det meste.. sex,trapper, lange turer, sterk mat, massere den puten på foten.. hm.. alle sier jo at han kommer når han er klar.. men det er jo alltids greit å ha noe å gjøre som holder humøret oppe[:D]

Da er det jo bare til å sette igang[:)]
Regner med at det er bevegelsene som setter igang.. hvis ikke kunne jeg jo ha latet meg på sofaen med ei flaske ajax[:D]
Takk for rådet!!!

ORIGINAL: dollface

ORIGINAL: MarieNV

Da er det jo bare til å sette igang[:)]
Regner med at det er bevegelsene som setter igang.. hvis ikke kunne jeg jo ha latet meg på sofaen med ei flaske ajax[:D]
Takk for rådet!!!

hahaha.. hadde man enda kunne gjort det til vanlig også og håpet vinduene ble rene..
hihi...

men ikke slit deg ut da.. du skal orke å føde ungen også [:)]

Hehe!! Ja, hadde det bare vært så vel[:D]
Jeg får sette igang.. så kanskje jeg i alle fall kan få vasket ett vindu.. tihi...

jeg hadde foretrukket å lukte på ajaxen[:)]. men det er vel nesten det eneste jeg ikke har prøvd ennå selv om det er litt tidlig[:D]

Har hørt at Love Hearts skal sette ting igang [8D] men jeg aner ikke hvorfor...! [&:] Uansett; enig med du gammonbaby - babyen kommer når den er klar! [:)]

Har du prøvd laxerolje???? det er asj og fytti alså, men satte i gang fødselen til mellomste her, men orker ikke smaken en gang til, så her venter eg heller[;)]

har vert og kjøpt meg lakserolje idag.skal prøve d idag,er spent.kansje d funker kansje ikke...

de som har tatt lakserolje og fått virkning.kor mye tok dere da?

Back
Topp