Lykkelig3barnsmor
Flørter med forumet
[:o] Sukk og stønn!! Jeg er så utrolig lei av å gå med denne store magen som alltid er i veien!! Det som er mest pyton er at jeg ikke vet når fødselen begynner, og det sliter sånn på tålmodigheten!! Jeg har vært fullt sykemeldt i en drøy måned, og sliter virkelig med å få tiden til å gå. Dette er mitt tredje og siste svangerskap, og jeg hadde håpet at jeg virkelig skulle nyte hver dag med babyen i magen. Men sånn er det dessverre ikke. Jeg er så tiltaksløs og deppa, og har ikke ork til noe. Det er ikke så greit for mannen min for tiden, for det er som oftest han som får gjennomgå med ei sur kjerring å komme hjem til!![:@]
Er det bare jeg som har det sånn eller?? Dere andre virker så glade og fornøyde, og det burde jeg også ha vært!! Det er 6 uker til termin, og forrige gang fødte jeg i uke 37. Jeg håper virkelig jeg føder før termin denne gangen også, men det er så pyton å ikke vite!!
Sorry, måtte bare få ut frustrasjonen!![X(]
Er det bare jeg som har det sånn eller?? Dere andre virker så glade og fornøyde, og det burde jeg også ha vært!! Det er 6 uker til termin, og forrige gang fødte jeg i uke 37. Jeg håper virkelig jeg føder før termin denne gangen også, men det er så pyton å ikke vite!!
Sorry, måtte bare få ut frustrasjonen!![X(]
blir tungt nå mot slutten ja...