Lei av å vente!!

Lykkelig3barnsmor

Flørter med forumet
[:o] Sukk og stønn!! Jeg er så utrolig lei av å gå med denne store magen som alltid er i veien!! Det som er mest pyton er at jeg ikke vet når fødselen begynner, og det sliter sånn på tålmodigheten!! Jeg har vært fullt sykemeldt i en drøy måned, og sliter virkelig med å få tiden til å gå. Dette er mitt tredje og siste svangerskap, og jeg hadde håpet at jeg virkelig skulle nyte hver dag med babyen i magen. Men sånn er det dessverre ikke. Jeg er så tiltaksløs og deppa, og har ikke ork til noe. Det er ikke så greit for mannen min for tiden, for det er som oftest han som får gjennomgå med ei sur kjerring å komme hjem til!![:@] 

Er det bare jeg som har det sånn eller?? Dere andre virker så glade og fornøyde, og det burde jeg også ha vært!! Det er 6 uker til termin, og forrige gang fødte jeg i uke 37. Jeg håper virkelig jeg føder før termin denne gangen også, men det er så pyton å ikke vite!!

Sorry, måtte bare få ut frustrasjonen!![X(]

uff det er ikke noe gøy å gå rundt slik.

har mine dager det jeg føler tiden står stille og det er uendelig lenge til termin.men så løsner det litt.

jeg blir gal av og gå å telle dager å ikke gjøre noen ting.så jeg prøver å gå meg litt tur husarbeid osv.få dagene til å rett og slett.

du får forbrede deg på å gå til termin iallfall så kansje du får deg en hyggelig overaskelse[:D]

mannfolka må jo bare holde ut stakkars.[&o]

oppmuntringsklemmer[:)]

uff ja, er noen dager som er helt pyton, og virker som en evighet før det skal skje noe. men bare kom hit og klag litt du, skal trøste deg vi[:)][:)] blir tungt nå mot slutten ja...

Takk for oppmuntrende ord!! Det hjalp faktisk litt! Godt å vite at man ikke er alene![:)] 

Ja, til en viss grad skjønner jeg godt hva du mener. Er nokså utålmodig av meg som person. Men heldigvis har jeg jobbet fram til nå og hatt masse å henge fingrene i som følge av det. Har imidlertid min siste dag på jobben i morgen, så da får jeg vel oppleve litt av den kjedsommeligheten det er å bare gå hjemme de kommende ukene. 

Uansett er det veldig fint at vi har hverandre her inne - og så er det jo spennende å våkne opp hver dag og ikke vite om nettopp i dag er dagen da det store skal skje [:)] 

Er ikke så greitt her i huset eller... har til tider vært så homronell, lei og sinna på sambo. Mest fordi jeg er en skikkelig redebygger, og når alt står på halv åtte pga av en snekker som aldri hadde tid så gikk dette ut over sambo. Jeg viste stoooooooooooor frustrasjon og tydelig stress!
Har veldig dårlig samvittighet for dette, men nå er heldigvis det meste i orden. Sambo har vært bortreist siden mandags morgen og når han kommer hjem, så håper jeg at jeg får kost meg sammen med ham uten å tenke på ditten og datten som må gjøres...[:)]

Back
Topp