Frida har fått seg en uvane jeg er noget lei av altså. Uansett hva jeg sier nesten så motsier hun meg.
Det går ikke an å reparere den, Frida. den er ødelagt.
Nei.
Jo.
Nei.
Snart skal du legge deg.
Nei.
Jo.
Nei.
Jeg har lyst til å ....
Nei.
jo.
Nei.
Du må vente Frida.
Nei.
Jo.
Nei.
Nå blir buksa feil vei.
Nei.
Jo.
Nei.
Det går ikke an å...
Jo.
Nei.
Jo. ... Jeg får ikke til.
Nei, det går ikke an.
Jo.
[&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:]
Jeg blir sprø her. Jeg gidder ikke stå å krangle sånn om alt, så jeg bruker ikke si mer, men innimellom så blir jeg så irritert for jeg vet jo at jeg vet best hvilken vei buksa skal på og hva som lar seg reparere og ikke og jeg vet at jeg har hatt rett hver eneste gang hun har kranglet med meg i ukesvis. Jeg må bare gå min vei rett og slett. Når hun krangler for trettifjerde gang for dagen og det skjer hele dagen hver eneste dag så blir tålmodigheten min oppbrukt og for hver dag så blir jeg stadig mer lei og utålmodig.
Tips? Please!
Det går ikke an å reparere den, Frida. den er ødelagt.
Nei.
Jo.
Nei.
Snart skal du legge deg.
Nei.
Jo.
Nei.
Jeg har lyst til å ....
Nei.
jo.
Nei.
Du må vente Frida.
Nei.
Jo.
Nei.
Nå blir buksa feil vei.
Nei.
Jo.
Nei.
Det går ikke an å...
Jo.
Nei.
Jo. ... Jeg får ikke til.
Nei, det går ikke an.
Jo.
[&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:]
Jeg blir sprø her. Jeg gidder ikke stå å krangle sånn om alt, så jeg bruker ikke si mer, men innimellom så blir jeg så irritert for jeg vet jo at jeg vet best hvilken vei buksa skal på og hva som lar seg reparere og ikke og jeg vet at jeg har hatt rett hver eneste gang hun har kranglet med meg i ukesvis. Jeg må bare gå min vei rett og slett. Når hun krangler for trettifjerde gang for dagen og det skjer hele dagen hver eneste dag så blir tålmodigheten min oppbrukt og for hver dag så blir jeg stadig mer lei og utålmodig.
Tips? Please!