Lei av å bli kalt stor...

Vilnus

Gift med forumet
♡ Maibarna ♡
Begynner å ta på at alle sier jeg er så stor. "Snart fødeklar?" får jeg hele tiden. Så et "åh" når jeg sier terminen. Eller så tror de barnet er stort. Nesten fristet til å si at terminen er i april og ikke slutten av mai. Føler meg ikke såå stor selv, men er lav og har en kort mage så lille har ikke anledning til å vokse oppover. Er uansett lei av å måtte forklare det til alle. Burde ikke være nødvendig.

Skjønner akkurat hva du mener, også hater jeg når noen andre en mannen kaller meg tjukka! Han er greit, desuten gjør han det nesten aldri! Men spesielt svigermor er ille på å kalle meg tjukka! Vi har ikke det beste forholdet fra før heller så synes ikke det er greit.... Dessuten er man ikke tjukk, man er gravid! Har bare gått opp 3kg å normal vekt fra før å så hater å bli kalt tjukka av spesielt svigermor!...

Skjønner akkurat hva du mener, også hater jeg når noen andre en mannen kaller meg tjukka! Han er greit, desuten gjør han det nesten aldri! Men spesielt svigermor er ille på å kalle meg tjukka! Vi har ikke det beste forholdet fra før heller så synes ikke det er greit.... Dessuten er man ikke tjukk, man er gravid! Har bare gått opp 3kg å normal vekt fra før å så hater å bli kalt tjukka av spesielt svigermor!...

Jeg har gått opp 1 kg, var stor før jeg ble gravid. Når folk kommenterer at jeg er stor kommenterer de jo egentlig min før-gravide kropp, siden graviditeten bare har flytta på noen kilo... Det syns jeg er litt sårt.

Noen har sagt til meg at, du skal vel føde snart, også er det 10 uker igjen til termin. Jeg har kun gått opp 3,7 kg.

Godt å høre at det er flere som er lei av å bli kalt stor... de spør hvor lenge det er til termin (som om jeg skal svare noen uker) og da jeg sier 10 uker så får jeg er 'å, er det to?

Haaalo.. magen min er da ikke så stor!!!!

Vedlegg

• IMG_20150316_152700~2.jpg
    IMG_20150316_152700~2.jpg
    74,7 KB · Visninger: 137
Der er til å bli kvalm av ja! Syns folk kan holde sine meninger for seg selv, for jeg gir beng i dem!

Godt å høre at det er flere som er lei av å bli kalt stor... de spør hvor lenge det er til termin (som om jeg skal svare noen uker) og da jeg sier 10 uker så får jeg er 'å, er det to?

Synes du ser kjempefin ut! :)

Jeg var gravid med tvillinger sist og er himla lei av kommentaren "sikker på at det ikke er to denne gangen også".. Magen er jo stor, men ikke SÅ stor.. Sukk...

Nei det er den ikke, du er kjempe fin :) kanskje de aldri har sett en tvillingmage før..
Tror hvertfall de som uttaler seg sånn ofte glemmer (eller så er de sløve og ikke har fått med seg) at alle gravide er forskjellige og at mager ikke er like. Av en eller annen merkelig grunn så er det greit å fortelle gravide at de er store o_O

Ja, folk!!
Jeg sier til meg selv at de ikke vet bedre. Er bare ei som har sagt "åh, så stor du er! Sikker på at det ikke er tvillinger? Jeg tror det er tvillinger". Hun er ei god venninne og har aldri vært gravid selv, så regner med at hun forstår det når det er hennes tur.
Synes selv at jeg har en fin mage og er veldig fornøyd med meg selv, så folk får bare si hva de sier. Men må innrømme at jeg ble litt paff da jeg var på firmafest med samboeren i helga og en han er sjef for sa til meg" wow, er d lenge igjen? " og begynte å ta kjolen min inntil magen for å se bedre.. Men han var full!
Jeg er heldig med svigermor og familie. Ingen kommenterer. Sier bare at jeg er fin :)

Føler meg stor selv, men får hele tiden høre at jeg er så lita. Det er egentlig ikke bedre det heller. Unødvendig av folk å kommentere egentlig. Jeg skal hvertfall aldri si noe om noens mage igjen!

Jeg er lei av at alle sier magen min er så liten. Og samtidig sier de at de ser jeg har gått opp i vekt... Blir trist av det. :/

Jeg drar vitser om min egen størrelse før andre rekker å kommentere. Da får jeg litt latter, også er temaet ute av verden. Synes det er veldig greit å slippe å høre hva andre synes om størrelsen min, da er det bedre å si noe selv :-P

Begynner å ta på at alle sier jeg er så stor. "Snart fødeklar?" får jeg hele tiden. Så et "åh" når jeg sier terminen. Eller så tror de barnet er stort. Nesten fristet til å si at terminen er i april og ikke slutten av mai. Føler meg ikke såå stor selv, men er lav og har en kort mage så lille har ikke anledning til å vokse oppover. Er uansett lei av å måtte forklare det til alle. Burde ikke være nødvendig.

Eg har det på akkurat samme måte. Mange både familie, venner og kollegaer som kommenterer at eg er blitt så stor. Og at magen er sunket. Har en stor tutemage, men det har eg hatt med de andre barna mine og har fått små barn likevel. Men slitsomt at alle skal kommentere det.

Kunne ikke vært mer enig! Føler at alle skal ha noe å si om meg og hvordan magen min ser ut, til og med fremmede(!).

Enig med dere. Til og med kassadamen på butikken sa jeg hadde blitt stor og sikkert snart var fødeklar. Med fullt av andre kunder. Neida, så... Man sier vel ikke STOR?

Back
Topp