Lei allerede!

Threeisacharm

❤️ Storebror 2009 ❤️ Termin September 2015 ❤️
Flere som føler seg som en dritt??

Jeg er lei av å være kvalm, ha vondt i ryggen og livmorbånd som strekker seg.
Jeg er lei av å være lei meg, og sint. Irritert og sjalu på samboeren min.. Hvis dette ikke gir seg snart går han vel ratt fra meg...

Huff, dette blir ni lange mnd kjennes det ut som:(

Flere som føler seg som en dritt??

Jeg er lei av å være kvalm, ha vondt i ryggen og livmorbånd som strekker seg.
Jeg er lei av å være lei meg, og sint. Irritert og sjalu på samboeren min.. Hvis dette ikke gir seg snart går han vel ratt fra meg...

Huff, dette blir ni lange mnd kjennes det ut som:(

Signerer den! Kjempe lei av å være kvalm å ha vondt her og der. Og alle humørsvingningene?! Har ikke grått så mye de siste 10 årene som de siste ukene nå, og så blir jeg så fort sur. Huff hvorfor skal dette gå?? :o
Håper dette er noe som er forbipasserende :/ :p

Forresten møkklei av å kjenne at maten er på retur kort tid etter man har spist... :(

JA! men det går over, får prøve å tenke på at vi får tidenes belønning om 9 måneder :)

Ja heldigvis er det belønning for alt :D men jeg er utrolig redd for at jeg skal miste siden dette er første gangen vår, huff, får krysse fingrene å håpe på det beste.

Har ikke rukket å bli lei enda, har ikke så mye symptomer enda. Men er ikke så lenge siden mitt forrige hyperemesis-svangerskap, så med det i minnet gleder jeg meg ikke veldig til de neste månedene ;)

Jeg vil gjerne ha litt mindre humørsvingninger, i dag tidlig skrek jeg til kjæresten fordi han spurte hvorfor man skal tine kjøtt i kaldt vann! x) Stakkar mann! 4-åringen min ble sinna og sa jeg ikke måtte kjefte sånn på kjæresten !

Jeg har bare kastet opp to ganger hittil, men mistenker at tredje gang kommer i dag...¨åååh :(

Huff absolutt ikke kjekt :/ jeg føler meg avhengig av noe salt og idag har stortsett cola og sprite vært reddningen :/

Jeg vil gjerne ha litt mindre humørsvingninger, i dag tidlig skrek jeg til kjæresten fordi han spurte hvorfor man skal tine kjøtt i kaldt vann! x) Stakkar mann! 4-åringen min ble sinna og sa jeg ikke måtte kjefte sånn på kjæresten !

Haha godt han har minsten til å beskytte seg :p :D
Blir mye sure miner på samboeren her også, ikke alltid han kobler hvorfor... jeg pleier jo aldri å kjefte -.- Så han blir noen ganger sur tilbake, så ender det med at jeg sitter å hylgriner da :p
Herlighet så tragisk xD :p

Er ikke lei, har ikke så mye plager, men vil bare at tiden skal gå fort slik at man er raskt på 12 uker, og det føles litt tryggere. Teller liksom dager nå...

Absolutt ikke. Hvis alt er Ok etter ultralyd neste uke, og dette er et svangerskap som kan gjennomføres, skal jeg omfavne alle vondter, for herregud så verdt det!!! Vi trodde aldri vi skulle kunne få barn igjen, så denne overraskelsen er fantastisk.

Er ikke lei, har ikke så mye plager, men vil bare at tiden skal gå fort slik at man er raskt på 12 uker, og det føles litt tryggere. Teller liksom dager nå...
Jeg er i akkurat samme situasjon. Har veldig lite symptomer - har hvertfall ingen plagsomme, men blir jo hele tiden redd for at det ikke skal gå bra. Gleder meg virkelig til 12 uker er passert. Er halvveis nå! :)

Back
Topp